afsluiten windows 98

Status
Niet open voor verdere reacties.

Druppel

Gebruiker
Lid geworden
23 jun 2003
ola,
sinds een tijdje sluit de windows en de gehele computer van mijn ouders niet meer af. Er wordt gebruik gemaakt van windows 98. Ik heb op de microsoft-site het systeem laten onderzoeken en de nodige updates geinstalleerd, maar nog altijd sluit windows zich niet af.

Je kan zover als startbalk, afsluiten, deze computer afsluiten. Het scherm wordt dan iets wazig, om vervolgens meteen weer op de normale weergave te springen en niets meer te doen. Handmatig is de computer nog wel uit te krijgen, maar via normale wijze is het dus hopeloos.

Ik merk nu dat er ook nog een tweede probleem is. Misschien heeft het er wat mee te maken. Hij opent sommige programma's niet meer. Ik heb laatst adaware hierop gedownload, staat er nog allemaal exact zoals ik het heb achtergelaten, maar kan niet meer worden geopend. Alles in het configuratiescherm, wordt niet meer geopend. De computer in veilige modus opstarten (via start-uitvoeren-misconfig) lukt niet meer. Ik kan nog msconfig intypen en op enter drukken, maar geen reactie.
Internetopties kan ik wel openen via internetexplorer, maar niet via configuratiescherm. Terwijl ik niet in scherm-menu kan komen via configuratie, en ook niet via desktop-eigenschappen.

Wat moet/kan ik doen? HELP!! Alvast bedankt!

Groeten,
Frank

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan