Afsluiten XP niet goed

• Onderwerp starter Onderwerp starter bap
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

bap

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 aug 2003
Na het altijd goed gedaan te hebben sluit opeens XP niet goed meer af.
Programma's, toetsenbord en muis worden netjes afgesloten en daarna gebeurd er niets meer, op het scherm blijft staan dat XP wordt afgesloten en de de PC wordt niet uitgezet.
Als je handmatig de pc uitzet/opnieuw opstart is er niets aan de hand, geeft ook geen melding dat deze niet goed afgesloten zou zijn.
Wie heeft dit meer meegemaakt en wat kan ik er aan doen ?

Welkom op Helpmij. Volgens mij moet je even kijken bij je power management (Energiebeheer/APM) of daar alles goed staat.

Laatst bewerkt:
Ha Will,
Windows is hier erg willekeurig in. Alleen is het vreemd dat het eerst wel goed werkte.
Probeer eens een systeemherstel naar de datum dat het wel werkte.
Eric

Bedankt voor de tips, teruggaan naar een eerdere datum (systeemherstel) werkt niet, ik heb via via gehoord dat er een bestand verwijderd zou zijn en dat moet ik terugzetten. Hartstikke leuk allemaal maar ik ben een leek, welk bestand en waar haal ik dat vandaan ? Vandaar dat ik aan het 1ste antwoord/oplossing ook niets heb, ik snap het niet. Ik heb dus een stap-voor-stap oplossing nodig

Geplaatst door bap
Na het altijd goed gedaan te hebben sluit opeens XP niet goed meer af.
Programma's, toetsenbord en muis worden netjes afgesloten en daarna gebeurd er niets meer, op het scherm blijft staan dat XP wordt afgesloten en de de PC wordt niet uitgezet.
Als je handmatig de pc uitzet/opnieuw opstart is er niets aan de hand, geeft ook geen melding dat deze niet goed afgesloten zou zijn.
Wie heeft dit meer meegemaakt en wat kan ik er aan doen ?

Hoi,

Doe eens een schijfcontrole en scan eens met Ad-aware.

Suc6.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan