afsluiten zonder melding!?

Status
Niet open voor verdere reacties.

roodblauw

Gebruiker
Lid geworden
12 sep 2004
Mijn pc sloot net af zonder enige melding. Tijdje terug gebeurde dit ook. Opnieuw aanzetten geen probleem, en ook geen foutmelding. Hoe kan ik nagaan wat het probleem is?

door naar Rmuisknop deze computer>eigenschappen>geavaceerd>opstart en herstelinstellingen>instellingen>de computer automatisch opnieuw opstarten en daar het vinkje weghalen.
als je dit probleem weer krijgt dan moet je pc een foutmelding geven ipv. opnieuw opstarten.

pc start niet automatisch opnieuw op

Dank maikel9;
maar pc start niet automatisch opnieuw op alhoewel er wel een vinkje staat bij automatisch opnieuw opstarten. Nee, pc gaat dus echt uit. Rara?

wat was je aan het doen toen het gebeurde?stevig spel aan het spelen mischien?
download eens het programma everest home edition daarmee kun je de temperaturen van je moederbord en cpu zien mischien word je pc te heet.

niets...

K was helemaal niets aan het doen, zat op de bank ;). Outlook stond open, that's all.
Zag wel dat alleen kritieke fouten gemeld worden, dus heb aangepast dat alles weer gemeld wordt.
Heb nog in de logboeken gekeken en het enige is een fout van outlook: Faulting application outlook.exe, version 10.0.4024.0, faulting module outllib.dll, version 10.0.4219.0, fault address 0x00112958.

op de tijd van uitvallen staat die foutmelding of van een tijd geleden?

ik denk

wel tijd van uitvallen, kan het niet helemaal exact zeggen helaas :confused:

outlook sp3 geinstalleerd

Thanx Gezina! Had je berichtje niet opgemerkt.
Ik weet niet of dit het probleem echt oplost. De laatste dagen is de pc nog een paar keer uitgegaan, zonder foutmelding en ook de energie-opties staan niet op automatisch afsluiten oid. Kan geen duidelijke fout vinden van de laatste keren. Echt geen idee dus :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan