afsluiten

• Onderwerp starter Onderwerp starter ipea
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ipea

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2001
Onderstaand probleem heb ik ook

ik heb windows 98se opnieuw geinstalleerd en nu krijg ik iedere keer bij het opstarten mijn naam met daaronder een vak waar ik mijn pasword in kan vullen voor het netwerk o.i.d.
Ik kan dat gewoon annuleren, maar het is lastig.
hoe krijg ik dat ook alweer weg?
bvd!

Het antwoord was om aanmeldem bij windows te doen.
Dat werkt niet.

Wie weet de oplossing????
met dank

Klik met je rechter muisknop op "Mijn Netwerklocaties" op het bureaublad en klik op eigenschappen. Zet op het tabblad Configuratie de primaire aanmelding op Windows aanmelding. Bij de volgende keer opstarten moethet schermpje wegblijven.

afsluitprobleem

Helemaal goed wim...thnxs

Nu heb ik nog een vraag
Nadat ik winXP er op had en een paar dagen geprobeerd, heb ik hem er weer afgegooid en gewoon terug naar 98 (schone installatie)
Nu zie ik op al m'n stations
RESTORE staan daarin zit een dat bestandje 1 byte???
Dan een map System Volume Information, daarin een map: _restore{A509C8BC-8CB1-461A-8884-32056B8D9661}
daarin 7 mappen RPo-RP12-RP18,19,20,21 en RP23
Zou dat van XP zijn??? de inhoud zit iets in van Restore Point Size en change log kan dat verwijderd???

Over verwijderen Ik heb easy cd creator platinum kan hem niet bij software verwijderen ( dan gaat hij installeren ) er zit geen uninstall in hoe te doen???
Zijn misschien wel veel vragen en als het veel werk is laat dan maar anders zou ik er graag vanaf komen
bvd
Ipea

Die Restore is inderdaad een restant van XP en kan weg. Kan je bij Easy CD Creator niet "doorklikken", totdat je een optie ziet van "verwijderen"?

Groetjes,
Bennie

helemaal goed

de zooi van XP is weg helemaal geweldig maar nee ik kan niets vinden in easy cd nergens een uninstall

Ik heb Norton antivirus 2003 gekocht...zeer tot m'n spijt is hij in het Engels en vervolgens zit er een firewall in ( afschuwelijk) maar...erger mijn computer is trager geworden. Heb al gedefragmenteerd helpt niet
Ik hen 128 Ram is dat te weinig???

Kan je Easy CD Creator opnieuw installeren (er gewoon overheen) en dan kijken of je hem kan verwijderen?

Op zich zou het met 128MB wel moeten kunnen. Maar ja, Norton vertraagt gewoon je systeem.

Groetjes,
Bennie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan