afsluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.

doe-dit-dan

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2001
Hallo,het afsluiten van win xp pro op een pent 2 350mhz
gaat niet meer normaal
moet eerst de reset knop gebruiken daarna in het aanmeld scherm de optie afsluiten gebruiken

gebruik ik de windows knop en dan afsluiten,het enigste wat sluit is mijn virus scanner van norton 2003
msn/explorer en netwerkverbinding blijven gewoon bestaan herhalen van start windows afsluiten heeft geen resultaat enig idee iemand

adware/spybot ed. al gedaan

Dat kan aan een aantal dingen liggen.

Vraag jezelf eerst af sinds wanneer "welke verandering aan je systeem -> nieuw progje of update of zelf gerommeld.......?") dit probleem ontstaan is.

Als je dat weet, de-installeer dat progje / update eens.

Een andere optie die gegarandeerd werkt is het gebruiken van systeemherstel naar een datum van VOOR het euvel................

Ik heb ruim 1,5 jaar met een pc gezeten die niet wilde afsluiten. Nu werk ik weer met dezelfde programma's en alles doet het wel.

Als je geen zin in hoofdbrekens en werk hebt..
Er is een shutdown tool, PowerOff 3.0

laatst gedaan

Hoi,het laatste wat er gedaan is aan de pc is een up-date van windows en de virusdef.van norton
maar ga eerst het proggie opzoeken,als dat geen resultaat oplevert, dan systeem herstel proberen tnx.

boosdoener gevonden

Hoi,bedankt voor de tips
heb het zelf gevonden,via taakbeheer op goed geluk een proces afgesloten in dit geval games.exe een pocket pc proggie
proggie niet meer laten opstarten en verwijderd via veilige modus
werd dus niet herkend als zijnde spy-ware of iets dergelijks ook bij housecall gescand doch virus vrij

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan