afsluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jamez

Gebruiker
Lid geworden
1 apr 2004
beste mensen,

ik weet dat het een bekend probleem is, maar ik vroeg me af of er ondertussen al iets is gevonden voor het volgende probleem;

bij het afsluiten van windows XP blijft hij (niet altijd) hangen bij "comuter is bezig met afsluiten".
Dit blijft dan, tot algehele stroomafsluiting, staan op mijn monitor.

gelieve reactie,

Jamez
:thumb:

Kijk eens of er nog programma's op de achtergrond draaien, die misschien niet goed worden afgesloten. (virusscanner, firewall, ...)
Een virusscanner en firewall draaien als het goed is altijd, dus dan zou het probleem waarschijnlijk elke keer voorkomen.
Is er een achtergrond programma wat je niet altijd start? (kazaa in tray laten staan bijvoorbeeld?)

Geplaatst door Jamez
beste mensen,

ik weet dat het een bekend probleem is, maar ik vroeg me af of er ondertussen al iets is gevonden voor het volgende probleem;

bij het afsluiten van windows XP blijft hij (niet altijd) hangen bij "comuter is bezig met afsluiten".
Dit blijft dan, tot algehele stroomafsluiting, staan op mijn monitor.

gelieve reactie,

Jamez
:thumb:

Wat bij mij werkte was het uitzetten van alle opstartprogramma's. Als de fout dan weg is zit het bij een van de opstartprogramma's. Dan schakel je de opstartprogramma's in blokjes van 4 weer bij. Komt het probleem weer voor bij een blokje van vier, schakel dan dit blokje stuk voor stuk uit.

Waarschijnlijk is het Norton Anti Virus zoals bij mij. Is het versie 2004, kijk dan of je op DirectX 9.0 zit.

Is de fout nog niet weg dan contact opnemen met de fabrikant van het stukje software. b.v Microsoft kijk eens in de Knowledge Database.

dank je

mensen,
bedankt voor de snelle reactie, het probleem is verholpen!!

met vriendelijke groet,

Jamez:thumb:

Re: dank je

Geplaatst door Jamez
mensen,

met vriendelijke groet,

Ik zou graag willen weten wat het is geweest. Wat bracht de oplossing

Re: dank je

Geplaatst door Jamez
mensen,

met vriendelijke groet,

Ik zou ook de oplossing wel willen weten :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan