afsluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.

lamhoang

Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2004
Goede morgen iedereen, sindskort heb mijn dochter een probleem met haar PC, elke keer bij het opstarten van XP Pro kies ze haar naam dan gaat windows afsluiten, ze kan niks meer met haar PC, ook met opstarten van XP CD lukt ook niet. Kunnen jullie haar helpen ?

Start hij wel op in veilige modus?
Zo ja, scannen op virussen en spyware.

René

Als ze inlogt onder haar naam wordt ze dan gelijk weer afgemeld en komt ze daarna weer in het inlogscherm?

nee, het geeft aan dat windows is bezig met afsluiten en dat doet die ook. Ik wil de harddisk formateren maar ik kon niet eens in windows komen.

Als je wilt opstarten met de CD van Windows moet je in de BIOS (tijdens opstarten continu DETETE intoetsen) de opstartvolgorde wijzigen.

De CD-rom moet dan als eerste opstart staan.
Bij verlaten BIOS wel voor met opslaan kiezen.

Dan start de PC met de CD op en kun je kiezen voor Herstellen van Windows

Heb ik met een vriend ook een keer gehad na het oninstalleren van een MPEG2 codec... Enige oplossing was toen Windows opnieuw te installeren op ongepartitioneerde ruimte die hij nog over had. Weet ook niet hoe dit komt / wat je eraan kunt doen.

gijluiaard

het is al geluk, het ellende gegon na het installeren en deinstalleren van SP2 en een kapotte cd van XP vandaar dat de eerste keer niet lukt met formateren. Bedankt voor al die reacties

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan