Afsluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.

theobakker

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2000
Altijd was ik het gewend bij het aanklikken van Start/Uitschakelen een schermpje te zien waarin ik een keuze kon maken tussen uitschakelen en opnieuw opstarten. Dat schermpje krijg ik ineens niet meer te zien. Daardoor moet ik heel geforceerd mijn systeem uitschakelen of opnieuw opstarten. Weet iemand hoe ik dat schermpje weer terug krijg.

Theo

door via systeemherstel terug naar een tijd te gaan toen je dit nog niet had kun je dat mischien wel terug krijgen.

XP?
Je kan tijdelijk Ctrl-alt-del gebruiken om je PC af te sluiten. Verder zou je ook eens kunnen kijken naar de policies. Daar schijn je ook zulke dingen kunnen regelen. Weet alleen niet waar, sorry.

Systeemherstel gebruik ik helemaal niet. Wat policies zijn weet ik niet. Ik wil graag weten wat daar mee bedoeld wordt.

Theo

start --> uitvoeren --> gpedit.msc

Dit is alleen bij XP prof aanwezig. Je kan nu zeg maar "beheersrechten/instellingen" wijzigen. Je moet zelf maar ff zoeken wat nou met jouw probleem te maken heeft. Kijk eens in de map "Menu start" ofzo iets. Nogmaals, dit is een gokje van mij. Misschien dat het wel ligt aan een programma dat je hebt geinstalleerd...

WAARSCHUWING: WEES HIERMEE UITERST VOORZICHTIG! Als je het eenmaal vernaggeld, ben je de man met de korte achternaam....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan