afsluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeannetta11

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2010
goedemorgen
ik heb de volgende vraag ik heb een hp laptop en sinds 2 dagen kan ik de laatste pagina niet meer afsluiten
ik moet dan enkele secondes wachten en krijg dan het bericht dat explore niet kan afsluiten en doe het dan via een vierkant schermpje
wie weet wat ik hier aan kan doen

Alvast erg bedankt jeannetta

Welkom op helpmij.nl!

Wat probeer je nu te zeggen? Heb je het over je internetbrowser?

Je kunt twee simpele dingen proberen.
1. Probeer internet explorer opnieuw te installeren. Dus de nieuwste versie eraf gooien. Zorg dat je wel een installatie hebt, anders zit je zonder browser, dus kun je niet op internet.
2. Installeer een andere browser. Alternatieven zijn Mozilla Firefox en Google Chrome.

Of heb je het over Windows Vista zelf?
Dan zou je je gegevens veilig kunnen stellen, en Windows er op nieuw op zetten.
Waarschijnlijk is er wel een andere manier om dit op te lossen, maar die weet ik niet.

Succes!

Laatst bewerkt:
Welke software heb je geïnstalleerd die zich heeft vastgemaakt aan 'EXPLORER.EXE'? Dit zou ook een virus of spyware kunnen zijn. (Scannen dus is mijn eerste advies)

Ten tweede: Kijk rechtsonder in het Systeemvak naar alle pictogrammen die worden getoond. Je moet deze pictogrammen 1 voor 1 met de rechter muisknop aanklikken, waarna je de bijbehorende processen stopzet m.b.v. het contextmenu. Dan de PC nogmaals uitschakelen. Gaat het nu wel goed? Dan weet je waar je het zoeken moet...

Open desnoods als derde msconfig door te klikken op Start -> uitvoeren -> msconfig -> tabblad Opstarten. Vink alles uit, vink hierna alles 1 voor 1 aan en start opnieuw op om de boosdoener te ontmaskeren..
Succes.

Laatst bewerkt:
Hartelijk dank voor jullie antwoord
ik heb de laatste oplossing van dorada geprobeerd en ja hoor het lukt weer geweeldig zo snel alsdit is opgelost

nogmaals dank jeannetta

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan