Afsluitprobleem met SysFader

Status
Niet open voor verdere reacties.

vallen

Gebruiker
Lid geworden
6 jun 2001
Berichten
7
Hallo mensen,
De laatste week sluit mijn computer niet meer goed af: hij blijft hangen bij SysFader met de melding: dit programma reageert niet: programma nu beeindigen / annuleren? Met de keuze nu beeindigen lukt het afsluiten alsnog na een of twee keer klikken.
Op de PC heb ik bij opstarten het programma Mechanic Registry draaien dat controleert of foutieve programmakoppelingen, DDl enz. (weet ik veel....).
Wat is er aan de hand en wat is er aan te doen? Alvast bedankt voor jullie reacties. Jos
 
Heb je een NVidia videokaart?
Sysfader is een proces dat met de drivers van uw Nvidia kaart wordt geinstalleerd, en dat zorgt voor 'fade' effecten.

Probeer eens het volgende: (ik zet het hier int engels, dus de nederlandse variant kiezen als je XP NL hebt)
Ga naar configuratiescherm -> Display -> Appearance Tab -> Effects

Daar zet je de bovenste optie uit. Dit is "Use the following transition effect for menus and tooltips"

Dan zou het moeten opgelost zijn (mogelijk moet je uw pc herstarten)

Lost dit het probleem niet op? Download dan eens de laatste nieuwe drivers van uw Nvidia video kaart en installeer deze.
 
Begrijp niet helemaal wat je bedoelt...ben naar configuratiescherm gegaan en dan naar beeldscherm...maar zie niet de optie die jij beschrijft.......
Heb wel geprobeerd om andere drivers te installeren maar krijg de melding dat er de nieuwest drivers al gebruikt worden.
Ligt het hier dan ook aan dat internet niet wiol of ligt dat aan iets anders?
 
Deze gaat op slot.
een vraag van 2005 omhoog kicken.....
Je kunt je vraag beter zelf stellen op ons forum.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan