afsluitprobleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

hdpatrick

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2001
Het afsluiten van XP Pro, duurt bij mij ongelooflijk lang. Is er iets in te stellen waardoor dit wat sneller gaat?

Is dat altijd al zo geweest of is het pas sinds kort? Wat voor PC heb je?

Gezocht op: "sneller afsluiten" met dit als resultaat daar zal het vast tussen staan ;)

Welk resultaat?

Als je echt snel wilt afsluiten:Ctrl>Alt>Del (taakbeheer). Dan vervolgens afsluiten aanwijzen> druk Ctrl en uitschakelen.

Geplaatst door l.slaats.
Als je echt snel wilt afsluiten:Ctrl>Alt>Del (taakbeheer). Dan vervolgens afsluiten aanwijzen> druk Ctrl en uitschakelen.

Jawel, maar het probleem is niet: hoe kan ik snel afsluiten, maar: waarom duurt het afsluiten zo lang?

Groetjes,
Bennie

Aagezien het probleem al altijd al zo geweest is en niet sinds kort! Vraag opgelosd.

Iets dat altijd zo geweest is, kan je niet veranderen, bedoel je?:8-0: :8-0: :8-0:

En is de vraag voor jou opgelost, of voor die van de vragensteller? Dat was me nog niet duidelijk....:)

Groetjes,
Bennie

Voor alle duidelijkheid: De vragensteller had de vraag de status opgelosd gegeven ( groen vlagje) maar heefd zich waarschijnlijk bedacht!

Hoe weet je of de vragensteller dat zelf heeft gedaan? Iedereen kan namelijk die status wel veranderen. Meestal is het zo dat de vragensteller terugkeert op het forum en nog eens aangeeft dat het probleem is opgelost (al dan niet met de vermelding, wat precies de oplossing is geweest).

Lijkt me ook erg correct en netjes naar al diegenen toe die hem\haar behulpzaam zijn geweest:)

Groetjes,
Bennie

Ja, als dit zo is houd het natuurlijk op. Dit is nieuw voor mij. Ging er vanuit dat dit ook niet kon. Hopelijk wordt dit in de toekomst aangepast.

Wat ik vooral hoop, is dat een vragensteller niet in het geniep met de noorderzon vertrekt en dan helemaal niets meer van zich laat horen... Louter en alleen een vlaggetje aanklikken en vervolgens de boel de boel laten is niet bepaald aardig, om het maar voorzichtig uit te drukken. Denk je ook niet?;)

Groetjes,
Bennie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan