afsluitprobleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

janmuijtjens

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2002
Berichten
172
hoi als ik op start duw en dan afsluiten doe duurt het zeker 3 minuten voor dat het komt om op afsluiten te duwen.ga ik naar ctrl alt delete (taakbeheer) en dan op afsluiten duw ga hij direkt afsluiten hoe komt dat nu graag raad

groeten jan
 
draai eens een Housecall Online Scan op virussen

en plaats ook eens een HijackThis logje op het forum.
Laat allereerst je PC op Spyware/Adware/Malware en dergelijke troep scannen met de volgende programmaatjes: Ad Aware en/of Spybot Search en Destroy. Als het probleem er dan nog steeds is, moet je een HijackThis Log plaatsen op het forum.

Hoe plaats ik een HijackThis Log op het forum?

Dat doe je door naar de volgende pagina te gaan: Helpmij tegen spywareoffensief deel 5

Op deze pagina moet je de eerste post goed doorlezen, als je de instructies uitgevoerd hebt die daar staan en je je log gereed hebt, moet je op ”Reageer op Bericht” drukken. Dan wordt je log geplaatst en zullen de experts er zo gauw mogelijk naar kijken.

Plaats je log dus in datzelfde onderwerp en open niet zelf weer een nieuwe!!!
 
ik heb alles gedaan volgens het boekje virusscanner erop gezet geen virussen spybot en adware nu heb ik in de gaten alles werkt niet meer na behoren via start de programma,s duren ook al zo lang bijvoorbeeld zoeken of help aan klikt moet ik misschien bootvis eens laten draaien of in veilige modus opstarten en zonder internet eens laten scannen of nog misschien een ander idee op het forum.

groeten jan
 
om deze gaat het :
uitvoeren
help en ondersteuning
zoeken
afmelden
uitschakelen
deze doe het niet goed of te lang voor dat ze komen
de rest doet het goed

groeten jan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan