afsluitproblemen en verwijderingsproblemen met quicktime

Status
Niet open voor verdere reacties.

de muziekleraar

Gebruiker
Lid geworden
11 jun 2002
Nadat ik een aantal progjes op de pc (win98se) van mijn vrouw geïnstalleerd had, bleef hij toen hij de tweede keer daarna gebruikt werd, hangen in het afsluiten. Progjes één voor een weggehaald en na het weghalen van Quicktime deed hij weer normaal.

Okee, dat is al vervelend, maar ook na opnieuw opstarten en met regclean alle verwijzingen naar quicktime te hebben weggehaald, was mijn verbazing groot toen toch quicktime opende toen ik op internet een mp3 aanklikte. prompt stond hij ook weer in het startmenu. Hoe kan dat nu? Is apple zo stiekem geworden? en wat kan ik hier aan doen?

Na van alles geprobeerd te hebben, is het me uiteindelijk gelukt om ervoor te zorgen dat quicktime niet meer opent als ik een mp3 aanklik op internet. Ik heb windows mediaplayer opnieuw geïnstalleerd. Toch is het vreemd dat in de quicktime preferences alles stond uitgevinkt en bij win medplayer alles áán en dat tòch quicktime, waarvan ik zelfs de mappen bij pgrogramfiles had verwijderd, steeds opende. Dus probleem opgelost, maar het blijft raar.
Is er niemand die dit eerder heeft meegemaakt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan