Afspeelknop Spotify in website zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

everhart

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2005
Vandaag kwam ik voor 't eerst achter het bestaan van de mogelijkheid een complete Spotify afspeellijst zichtbaar te maken op een website. Dus alle nummers (of eentje) met titel, artiest etc. leesbaar onder elkaar.
Zie voorbeeld hier
en dan even naar onderen scrollen.

Wist ik veel dat dit kon, ook al heb ik al sinds bijna twee jaar een betaald abonnement van Spotify.

Allerlei uitleg onder een reeks van Nederlandstalige of Engelstalige links schreeuwen van de daken, hoe simpel het is dit klaar te spelen. En hoe dom ik kennelijk ben het maar niet te begrijpen.
Want wat ik ook probeer, mij lukt het niet. Ik snap de uitleg ook niet. Wijkt voortdurend af van wat ik voor mij zie en/of gebeurt.

Ik heb een doodeenvoudige wordpress-website met een eigen domeinnaam. Wie kan mij helpen de kennelijk onuitsprekelijke domheid te verklaren, die ik bega?:shocked:

Bedankt voor jouw reactie!

Dit is een plug-in, waarvan ik het bestaan (ook) nog niet kende!

Ik heb 'm geïnstalleerd rechtsreeks vanaf mijn website.
Als ik dan doorklik op de widgetpagina van de website denk ik: ja, wat moet ik hier nu mee.
Als ik dan weer installatiehandleidingen zoek en vind, komt er een hoeveelheid Engelstalige one-liner-insidersbagger over mij heen, waar ik opnieuw geen wijs meer uit word.
Bovendien lijkt het er op, dat ik voor een volledige zichtbaarheid van de afspeellijst per nummer geld moet betalen.:(
Terwijl wat ik tot nog toe gevonden had op internet (zie openingsbericht) gratis zou zijn.

Ik weet dus niet wat ik nu verder moet doen. Wie kan mij verder helpen?
En die link naar Marktplaats vind ik een beetje een ***lige suggestie, als ik eerlijk ben. Allemaal aanbod van hulp, als je maar betaald.
Waarom denk je dat ik hier hulp zoek?:mad:

Let wel, na al weer heel veel doorklikken en lezen....

Wie kan mij bijvoorbeeld helpen met hoe het werkt op deze pagina?
Het lijkt heel simpel, maar mij lukt het niet....of is dit nep?
Deze lukt mij ook niet, snap het ook niet.

UPDATE

Met behulp van deze uitleg (tweede gedeelte!, ook deze schrijver had problemen) is het wel gelukt een Spotifylijst van nummers te laten zien (incl. werkende schuifbalk).
NB: voor het daadwerkelijk zien van de hele lijst moet er 2 keer op het afspeelpijltje of het betreffende nummer worden geklikt.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan