Afspeellijst slaat telkens nummer over op Blue-ray speler

Status
Niet open voor verdere reacties.

dusbaba

Gebruiker
Lid geworden
21 mei 2012
Met streamen van mijn muziek naar mijn Hifi installatie m.a.w. naar mijn Sony Blue-ray BDP-S490 heb ik een heel raar probleem.

Telkens ik een afspeellijst maak in windows media player versie 12 wordt nummer 2,4,6 niet afgespeeld en speelt hij steeds 1,3,5 enz...
(zie afbeelding 1). Hij slaat dus telkens 1 nummer over. BR nok.jpg
Het speelt geen rol of ik mijn nummers haal van mijn NAS of van pc zelf. Hij doet juist hetzelfde.
Eerst dacht ik dat probleem door NAS kwam maar deze heb ik dan afgekoppeld en probleem was dus ook met streamen rechtstreeks van pc.

Wanneer ik het geluid stream naar mijn Sony TV KDL46HX850 heb ik geen probleem (zie afbeelding2). TV ok.jpg
Uiteraard zou ik veel liever hebben dat het naar mijn Blue-ray speler gaat zodat mijn TV niet constant moet aanstaan.

Bij mijn BR speler heb ik echter meerdere audio-instellingen waar het misschien iets mee te maken heeft. Hier begrijp ik echter niet zo veel van.
Ik heb hier een 3e afbeelding van bijgevoegd welke instellingen hier kunnen gewijzigd worden. instellingen BR.jpg

Zou het hier ergens aan kunnen liggen?

Beide toestellen zijn voor geluid via optische kabel verbonden met mijn Yamaha versterker RX-V650

Alvast bedankt voor eventuele hulp.

Echt niemand die mij kan helpen :( of iets zoals dit heeft tegen gekomen ?

Nummers zelf (dus niet via playlist) afspelen gaat wel goed?

Eén voor één selecteren lukt inderdaad wel maar dit kan uiteraard niet de bedoeling zijn denk ik :confused:

Eén voor één selecteren lukt inderdaad wel maar dit kan uiteraard niet de bedoeling zijn denk ik :confused:
Dat snap ik :) Maar dan weet je in iedergeval dat er niks aan het bestand (mp3 of wat het ook is) mankeerd wat de BR niet kan afspelen.
Het lijkt er dus op dat de Playlist zelf moeite geeft aan de BR.
Probeer eens een Playlist te maken in een ander speler dan WMP.

Dat was ook mijn gedacht van eventueel beschadigd bestand maar wanneer ik de playlist anders maak slaat hij steeds gewoon één nummer telkens over:confused:.

Dit had ik al gedaan (via Audio Station van Synology) omdat ik het eerst ontdekte toen ik streamde vanuit mijn NAS.
Maar nadat ik NAS dus had uitgeschakeld heb ik streaming gedaan vanaf pc met zelfde resultaat.

Ik begin stilletjes aan te denken dat het aan Blue-ray speler ligt :mad:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan