afspeellijst weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

danzel

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 jul 2009
Ik heb vaker problemen met mediaplayer,dat ie geen enkele afspeellijst meer kan openen.
Maar heb altijd weer terug gekregen. Nu was ik de lijst aan het luisteren en deed een cd erin om te rippen.Toen ik weer terug wilde naar afspeellijst was die weg!
In andere afspeellijsten kan ik de meeste nummers niet openen omdat die verplaatst zijn of zo.
Baal er zo van!
Heb vaker problemen met pc,internet loopt steeds vast, soms veel lawaai van ventilator.
zit er niet op te wachten om pc te formatteren

Zo te zien ontkom je er bijna niet aan om de pc te formatteren ....
In andere afspeellijsten kan ik de meeste nummers niet openen omdat die verplaatst zijn of zo.Verplaatsen gaat niet automatisch, dit heb je zelf gedaan ....
Je zult dus nwe afspeellijsten moeten maken
Wat heb je verder allemaal gedaan? laatste tijd veel programma's geprobeerd?
Spyware remover(s) gebruikt?

Ventilator lawaai kán komen door stofophoping op de fan, waardoor deze uit balans raakt, óf de fan loopt op zn einde.(soms doet een drupje olie ook weer wonderen)
Heb je de pc al es van binnen gereinigd? en de voeding, ook al es gereinigd?

Ik heb zelf niks veranderd. De lijst is gewoon weg en de andere lijsten zijn de meeste nummers in een andere map verplaatst zodat ikz e niet meer kan afspelen.
Baal ervan dat die computers eigen leven leiden.Heel vaak maakt ie veel lawaai en kan ik niet typen op bv dit forum een mailtje sturen in hotmail terwijl msn het wel gewoon doet.
Zat al te denken aan teveel entries,maar kan ook geen gratis proggie vinden die dat verwijderd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan