Afspeellijst WMP 11

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lisje1987

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2005
Ik gebruik al langere tijd WMP 11 en k heb nu sinds kort Vista op mijn pc.
En als ik nu een afspeellijst in WMP 11 maak, speelt hij die lijst in willekeurige volgorde af, terwijl dat niet zo ingesteld is. En ik wil graag dat hij het afspeelt in de volgorde die ik wil. Maar dat wil dus om de één of andere reden niet lukken.
En nu weet ik dus niet of het ligt aan Vista ofzo, want voor zover ik me kan herrineren heb ik er in Win XP geen last van gehad. Weet iemand wat hieraan te doen is??
Groetjes,
Lisje

Als je rechts in beeld de afspeellijst hebt staan, kun je klikken op een klein driehoekje naast de naam van de afspeellijst.
In het menu dat je vervolgens ziet, kun je klikken op Sorteren.
De keus die je daar maakt, heeft ook de afspeelvolgorde tot gevolg, zover ik weet.

Als je rechts in beeld de afspeellijst hebt staan, kun je klikken op een klein driehoekje naast de naam van de afspeellijst.
In het menu dat je vervolgens ziet, kun je klikken op Sorteren.
De keus die je daar maakt, heeft ook de afspeelvolgorde tot gevolg, zover ik weet.

ja je kunt op die manier je lijst sorteren op naam, artiest, ect. bedoel je toch?
Maar als ik één van die opties kies speelt alsnog willekeurig af en gaat niet gewoon de lijst af. En als ik bijvoorbeeld uit mijn muziek map een aantal nummers neem en in de lijst zet, speelt ie ze dus ook allemaal door elkaar heen af ipv de volgorde zoals ik ze in de lijst heb gezet. En ik snap dus niet waarom hij niet gewoon die lijst afgaat maar steeds willekeurige volgorde.

Dan heb je in dat zelfde submenu geklikt op "Nu in willekeurige volgorde spelen".

Dan heb je in dat zelfde submenu geklikt op "Nu in willekeurige volgorde spelen".

nee dat is het dus absoluut niet!
Daar heb ik echt wel naar gekeken en er staat geen vinkje voor die optie dus die is gewoon uitgeschakeld.

In dat submenu van Afspeellijst (rechts in beeld) komt er geen vinkje voor. Maar heb je ook gekeken bij Afspelen (druk eerst op Alt voor het klassieke menu), Willekeurige volgorde? Daar blijft na aanklikken wél een vinkje voor staan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan