afspelen hervatten WMP

Status
Niet open voor verdere reacties.

wikipedo

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2010
hallo,

Ik heb een probleempje met windows media player.
Ik speel altijd lange afspeellijsten af in wmp. (denk +- 8000 nummers)
Op mijn vorige pc hervatte wmp na afgesloten te zijn de afspeellijst bij het nummer waar hij de vorige keer gestopt was.
Iemand die me kan vertellen hoe ik dat opnieuw kan instellen?

Alvast bedankt.

als het goed is moet je gewoon op de PLAY knop klikken en dan gaat hij verder...

maar dat weet ik van videos maar weet niet of dat ook mogelijk is met muziek lijstne

het gaat met muziek ook.
Ik weet enkel niet waar je dit instelt.
Iemand een idee waar je deze instelling voor videos vind? mss kan ik dan van daaruit de tegenhanger voor muziek vinden?

dat doet hij gewoon automatisch...

je opent al die liedjes door ze allemaal te selecteren en dan toe te voegen aan afspeellijst.

als je dit doet krijg je een schermpje te zien...maak daar een naam voor je afspeel lijst..

ook al heb je niets anders afgespeeld in de tussentijd dan kan je gewoon op de play knop drukken

als je wat anders heb afgespeeld ga je eerst rechtsboven in de hoek en selecteer je jouw afspeel lijst en druk je op play...(weet alleen niet zeker of hij het dan ook hervat)

meer kan ik er ook niet van maken...het moet gewoon zo ...niets met instellingen ofzo

Hij begint als je aan't begin op play duwt je "favorieten" (meeste sterren) af te spelen en als je een afspeellijst maakt speelt hij die van in het begin af.

Ik heb het over gwn wat er dan ook in nu afspelen bezig is dat automatisch verder speelt nadat wmp afgesloten geweest is door op de play knop te klikken.. dat moet zelfs niet opgeslagen zijn als afspeellijst.

dan zou ik het ook niet weten want bij mij doet hij het gewoon...precies op de manier hoe ik gewoon zei

mijn oude pc doet het ook automatisch, anders zou ik wss nog wel weten hoe ik dat ingesteld had :(

en als je wmp opnieuw installeert of of een nieuwe versie(als die er is) installeert?

het is dezelfde versie op beide pc's en om alle muziekfiles te scannen duurt een nacht dus daar w8 ik liefst zo lang mogelijk mee.

ja het zoeken naar 'nieuwe' media bestanden.
Toen ik alles naar deze computer overzette duurde dat 7 uur en ondertss zal dat wel al iets langer zijn.
Mijn pc staat naast mijn bed dus ik zet die 's nachts liever af. en overdag kost stroom meer:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan