"Afspelen met iTunes" als optie in snelmenu.

Status
Niet open voor verdere reacties.

vanveelen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
16 dec 2009
Hoi,

Wanneer ik in de Verkenner met de rechtermuisknop op een muziekmap of -bestand klik heb ik in het snelmenu de optie "Met Windows Mediaplayer afspelen".
Ik gebruik echter iTunes.
Hoe krijg ik iTunes als extra optie ook in dat snelmenu? Ik weet dat het kan, maar niet meer hóe.

Hoi,

Wanneer ik in de Verkenner met de rechtermuisknop op een muziekmap of -bestand klik heb ik in het snelmenu de optie "Met Windows Mediaplayer afspelen".
Ik gebruik echter iTunes.
Hoe krijg ik iTunes als extra optie ook in dat snelmenu? Ik weet dat het kan, maar niet meer hóe.

Even naar een echte kenner en reparateur gaan!:thumb:

OpenExpert

Als je het heel makkelijk wilt doen kan je Open Expert gebruiken.

LINK

hiermee kan je het "openen met" menu gemakkelijk aanpassen. De uitleg staat op de site en het programma wijst verder voor zich

Als je het heel makkelijk wilt doen kan je Open Expert gebruiken.

LINK

hiermee kan je het "openen met" menu gemakkelijk aanpassen. De uitleg staat op de site en het programma wijst verder voor zich

Dit programma doet dus NIET wat ik bedoel (en is bovendien niet geschikt voor Vista en later ....)
Ik wil namelijk dat niet muziek-bestanden, maar mappen met muziekbestanden, in het snelmenu (naast de windows mediaplayer) ook de optie iTunes biedt.
Ik weet dat het mogelijk is (ook zonder een extra programma de moeten installeren maar 'gewoon' via het register).

Als dit ook niet de bedoeling is vink dan alle geassocieerde bestandsextenties uit in de mediaplayeropties en vink ze aan in iTunesopties dan komt,dacht ik,iTunes vanzelf in het contextmenu te staan.

@Mik,

Dit werkt allemaal niet ....
En ik weet toch zeker dat er mogelijkheden zijn om zaken aan contextmenu's toe te voegen .....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan