Afspelen MP3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb geen idee wat er fout gaat.
Ik heb de code van al je pagina's gekopiëerd, maar als ik het lokaal test, wordt die demo-pagina ook niet geopend, hoewel ik nu zeker weet dat de link goed is en het target ook.
Het zal wel ergens in al dat JavaScript zitten dat Frontpage maakt.
Helaas kan ik je daar niet verder mee helpen.
Misschien is het verstandig de site eens opnieuw op te zetten, want ik weet uit ervaring dat dit soort gerommel ertoe leidt dat het steeds onoverzichtelijker wordt en dat het opheffen van één fout drie nieuwe fouten creëert.
Het opnieuw opzetten van de site zal in jouw geval ook niet zo'n enorme klus zijn, omdat je het ontwerp al hebt.
Begin eerst eens met het onder handen nemen van al je bestandsnamen. Die horen geen hoofdletters, en spaties te bevatten. In plaats van spaties kun je een underscore gebruiken. Tears in heaven.mp3 bijvoorbeeld wordt dus tears_in_heaven.mp3.
Maak dan een map voor je site met daarin aparte mappen voor je mp3's en je afbeeldingen. Uiteraard mogen de namen van die mappen ook geen hoofdletters en spaties bevatten.
Als je dat gedaan hebt, ga je met Frontpage de site weer in elkaar zetten.
Geef daarbij de frames ook een beetje herkenbare namen; in plaats van ronder en rboven, wat nogal onduidelijk is, kun je bijvoorbeeld titel, links en main gebruiken.
Gebruik in je nieuwe site in geen geval delen van de huidige; de kans is dan groot dat een stukje achtergebleven JavaScript of een over het hoofd geziene spatie of hoofdletter weer voor problemen gaat zorgen.

Guus.

Geplaatst door Guus abc
Ik heb geen idee wat er fout gaat.
Ik heb de code van al je pagina's gekopiëerd, maar als ik het lokaal test, wordt die demo-pagina ook niet geopend, hoewel ik nu zeker weet dat de link goed is en het target ook.
Het zal wel ergens in al dat JavaScript zitten dat Frontpage maakt.
Helaas kan ik je daar niet verder mee helpen.
Misschien is het verstandig de site eens opnieuw op te zetten, want ik weet uit ervaring dat dit soort gerommel ertoe leidt dat het steeds onoverzichtelijker wordt en dat het opheffen van één fout drie nieuwe fouten creëert.
Het opnieuw opzetten van de site zal in jouw geval ook niet zo'n enorme klus zijn, omdat je het ontwerp al hebt.
Begin eerst eens met het onder handen nemen van al je bestandsnamen. Die horen geen hoofdletters, en spaties te bevatten. In plaats van spaties kun je een underscore gebruiken. Tears in heaven.mp3 bijvoorbeeld wordt dus tears_in_heaven.mp3.
Maak dan een map voor je site met daarin aparte mappen voor je mp3's en je afbeeldingen. Uiteraard mogen de namen van die mappen ook geen hoofdletters en spaties bevatten.
Als je dat gedaan hebt, ga je met Frontpage de site weer in elkaar zetten.
Geef daarbij de frames ook een beetje herkenbare namen; in plaats van ronder en rboven, wat nogal onduidelijk is, kun je bijvoorbeeld titel, links en main gebruiken.
Gebruik in je nieuwe site in geen geval delen van de huidige; de kans is dan groot dat een stukje achtergebleven JavaScript of een over het hoofd geziene spatie of hoofdletter weer voor problemen gaat zorgen.

Guus.

Guus,

nogmaals ontzettend bedankt voor al je moeite en tijd. Ik ga jouw advies opvolgen, maar laat zolang mijn huidige site wel staan (ik heb hem al bekend gemaakt bij veel mensen, vandaar....). Ik ga dit 'topic' nu sluiten, zodat iedereen weet dat het is 'opgelost'.

Groetjes,

Ron

Veel succes.:thumb:
En als er problemen bij het maken van de nieuwe site optreden dan horen we het wel.
Bij een goed gestructureerde opzet van je site zullen eventuele problemen ook makkelijker op te lossen zijn.

Guus.

Toch nog een vraagje

Geplaatst door Guus abc
Veel succes.:thumb:
En als er problemen bij het maken van de nieuwe site optreden dan horen we het wel.
Bij een goed gestructureerde opzet van je site zullen eventuele problemen ook makkelijker op te lossen zijn.

Guus.

Hoi, met jouw script heb ik nog 1 dingetje dat mij niet duidelijk is. Op de site (gepubliceerd) staat er op de demopagina ineens een ">". Weet jij waar dit vandaan komt??

Dat komt doordat al je regeltjes code voor de spelertjes een > missen. Daar had ik eerder overheen gekeken.

Er staat nu overal <embed src="../MP3/Angels.mp3" loop="0" height="45" width="275" autostart="false" hidden="false"</embed>

Achter hidden="false" moet een > staan. Zó dus:

<embed src="../MP3/Angels.mp3" loop="0" height="45" width="275" autostart="false" hidden="false"></embed>

Weet je overigens zeker dat ../MP3/Angels.mp3 goed is?
De link verwijst nu naar een map HOGER dan de map waarin de pagina demo.htm zich bevindt.
Als de map MP3 in dezelfde map als demo.htm zit moet het src="MP3/Angels.mp3" zijn.

Guus.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Guus abc
Dat komt doordat al je regeltjes code voor de spelertjes een > missen.

Er staat nu overal <embed src="../MP3/Angels.mp3" loop="0" height="45" width="275" autostart="false" hidden="false"</embed>

Achter hidden="false" moet een > staan. Zó dus:

<embed src="../MP3/Angels.mp3" loop="0" height="45" width="275" autostart="false" hidden="false"></embed>

Weet je overigens zeker dat ../MP3/Angels.mp3 goed is?
De link verwijst nu naar een map HOGER dan de map waarin de pagina demo.htm zich bevindt.
Als de map MP3 in dezelfde map als demo.htm zit moet het src="MP3/Angels.mp3" zijn.

Guus.

Dat klop; de map MP3 bevindt zich 1 stap hoger dan het bestand demo. Bedankt voor de hulp en ik ga sleutelen aan een nieuwe site. Overigens is hij wel wat trager geworden; komt zeker door de spelertjes/

Nou, groetjes,

Ron

Geplaatst door RonWeb1
ik ga sleutelen aan een nieuwe site.
Dat lijkt me een goed idee, want mijn browser is zojuist voor de derde keer vastgelopen op die demo-pagina en daarna krijg ik allemaal foutmeldingen van IE, waar ik alleen maar vanaf kom door opnieuw op te starten.
Lijkt me toch niet echt de bedoeling. :D

Guus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan