Afspelen serie van 3 delen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jaapkoper

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2013
Hallo,

Ik heb een serie gedownload die uit meerdere delen bestaat. Er staan 3 delen op 1 DVD. Deze serie heb ik op externe harde schijf gezet en wil deze afspelen via de eminent mediaplayer. Alleen na 1 deel van de serie is het klaar. Wat doe ik fout? Ik heb dit nu al met meerdere series bij de hand gehad. Dus ik mis iedere keer het vervolg. Kan iemand mij helpen?

Gr. Jaapk

Laatst bewerkt:
Is het wel een DVD layout wat je hebt gedownload?
Wat voor bestanden staan er op die DVD?
Als het een echte DVD layout is, laat de speler dan het bestand VIDEO_TS.IFO afspelen.

Laatst bewerkt:
Het zijn video ts bestanden. Bestaande uit VOB, BUP en IFO bestanden.

Laatst bewerkt:
ts bestanden zijn Blu-ray bestanden en geen DVD.
Een DVD layout bestaat uit .BUP, .IFO en .VOB bestanden.

Op de mediaplayer zie ik alleen de VOB bestanden staan terwijl ik alle bestanden zie op de schijf.

En heb je die bestanden zo op een DVD schijfje gezet of heb je er een Video DVD van gebrand?
Daar zit nogal verschil in.
Ondersteund de Eminent wel DVD layout?

IK heb alle bestanden op de harde schijf gezet. Deze gekoppeld aan de mediaplayer en deze speelt dan alleen deel 1 af en dan stopt hij ermee. ( staan 3d op)
Ik heb de mediaplayer al een tijdje en films DVD5 speelt hij goed af.(via de harde schijf)

Ok, dat lijkt dan in orde.
Gebruik eens de VLC player op de PC om het bestand VIDO_TS.IFO af te spelen.
Als je dan ook alleen maar 1 deel kunt bekijken is de DVD layout dus niet in orde of niet compleet.

Je bedoelt de mediaplayer koppelen aan de PC? Als ik de externe schijf aan de PC koppel en ik speel af via Windows Media Player zie ik gewoon alle drie de delen.

Als je de externe schijf aan de PC koppelt en je kijkt dan via de verkenner in de map waar die bestanden staan, zie je dan wel meer dan alleen die .VOB bestanden? Staat er bijvoorbeeld het bestand VIDEO_TS.IFO bij?

ik denk dat TS elke keer het eerste deel geripped heeft..

Als je dan op de PC het bestand VIDEO_TS.IFO afspeelt zou je het DVD menu moeten zien.

En dat doet de Eminent ook? Dat menu tonen?

Selecteer met de Eminent eens de map waar deze bestanden in staan en druk dan op Afspelen.
Als je dan niet dat menu ziet verschijnen dan ondersteund de Eminent het kennelijk niet.

Ik krijg geen menu op de Eminent. Kennelijk ligt het aan de Eminent. Jammer. Ga de bestanden nu maar op DVD branden dan kan ik gewoon alles bekijken. In ieder geval bedankt voor de hulp.

Dan is in ieder geval de oorzaak duidelijk.

ik zou de 3 delen rippen en als AVI/MKV opslaan ...
Welke mediaspeler heb je?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan