sabrinahorst
Gebruiker
- Lid geworden
- 28 aug 2006
Hallo
Thuis gebruikt ons gezin 1 computer met daarop outlook 2007.
Ik houd al heel lang 1 agenda bij waarin alles van iedereen staat.
Nu heeft mijn man sinds kort een agenda van zichzelf toegevoegd met daarin zijn werkdingen en vrolijk daarbij alle kleurcategorien hernoemd zodat in mijn agenda alles overhoop ligt.
Dus vraag 1,
Kun je kleurcategorien per agenda instellen? Of is er een plugin die dit kan?
Vraag 2:
Mijn dochters willen elk ook graag een eigen agenda zodat voor hen overzichtelijk is wat er die week voor hen te gebeuren staat.
Afspraken die voor hen gelden staan in onze algemene agenda en moeten daarnaast dus ook verschijnen in hun eigen agenda.
Nu maak ik alle afspraken 2 keer aan, maar is het ook mogelijk om de afspraak in de algemene agenda te koppelen aan nog een andere (of 2) agenda's op hetzelfde systeem?
(of heeft iemand een veel betere software agenda-optie gevonden?)
Thuis gebruikt ons gezin 1 computer met daarop outlook 2007.
Ik houd al heel lang 1 agenda bij waarin alles van iedereen staat.
Nu heeft mijn man sinds kort een agenda van zichzelf toegevoegd met daarin zijn werkdingen en vrolijk daarbij alle kleurcategorien hernoemd zodat in mijn agenda alles overhoop ligt.
Dus vraag 1,
Kun je kleurcategorien per agenda instellen? Of is er een plugin die dit kan?
Vraag 2:
Mijn dochters willen elk ook graag een eigen agenda zodat voor hen overzichtelijk is wat er die week voor hen te gebeuren staat.
Afspraken die voor hen gelden staan in onze algemene agenda en moeten daarnaast dus ook verschijnen in hun eigen agenda.
Nu maak ik alle afspraken 2 keer aan, maar is het ook mogelijk om de afspraak in de algemene agenda te koppelen aan nog een andere (of 2) agenda's op hetzelfde systeem?
(of heeft iemand een veel betere software agenda-optie gevonden?)