afspraak gelijk in 2 agenda's zetten thuis en kleurcategorieen per agenda

Status
Niet open voor verdere reacties.

sabrinahorst

Gebruiker
Lid geworden
28 aug 2006
Hallo

Thuis gebruikt ons gezin 1 computer met daarop outlook 2007.

Ik houd al heel lang 1 agenda bij waarin alles van iedereen staat.

Nu heeft mijn man sinds kort een agenda van zichzelf toegevoegd met daarin zijn werkdingen en vrolijk daarbij alle kleurcategorien hernoemd zodat in mijn agenda alles overhoop ligt.

Dus vraag 1,
Kun je kleurcategorien per agenda instellen? Of is er een plugin die dit kan?

Vraag 2:
Mijn dochters willen elk ook graag een eigen agenda zodat voor hen overzichtelijk is wat er die week voor hen te gebeuren staat.
Afspraken die voor hen gelden staan in onze algemene agenda en moeten daarnaast dus ook verschijnen in hun eigen agenda.

Nu maak ik alle afspraken 2 keer aan, maar is het ook mogelijk om de afspraak in de algemene agenda te koppelen aan nog een andere (of 2) agenda's op hetzelfde systeem?

(of heeft iemand een veel betere software agenda-optie gevonden?)

Hoi,

Je kunt in principe voor een item in de 'groeps'-agenda een uitnodiging naar de anderen sturen, bij bevestiging wordt dat dan ook in hun agenda geplaatst.
Nogal omstlachtig voor een gezinssituatie en eigenlijk bedoeld voor in een bedrijfsnetwerk.

Misschien is deze optie middels Google-agenda's iets .... ?

Hoi,

Je kunt in principe voor een item in de 'groeps'-agenda een uitnodiging naar de anderen sturen, bij bevestiging wordt dat dan ook in hun agenda geplaatst.
Nogal omstlachtig voor een gezinssituatie en eigenlijk bedoeld voor in een bedrijfsnetwerk.
Hier nog wat informatie bij Microsoft, maar die had je wellicht al.

Misschien is deze optie middels Google-agenda's iets .... ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan