• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Afspraken inzien via Excel

Status
Niet open voor verdere reacties.

petercirk

Gebruiker
Lid geworden
10 mei 2007
Ik ben voor mijn werk bezig met een volgsysteem voor medewerkers. Hierin wil ik in 1 oogopslag kunnen inzien welke medewerker wanneer aan de beurt is voor een beoordelings-, functionerings of planningsgesprek. Daarbij wil ik ook kunnen zien wanneer de termijn voor een bepaald gesprek is verstreken.

• De bijlage is slechts 1 tabblad van een veel groter document;
  • Alleen de witte kolommen mogen door seniors en ledinggevenden worden ingevuld, de rest wordt beveiligd
  • In de gele kolommen (C en D) moeten komen te staan de datum waarop het eerstvolgende gesprek plaats dient (of diende) te vinden en welk gesprek dat dan zou moeten zijn;
  • Als gesprek 2 niet heeft plaatsgevonden moet er verder gewerkt kunnen worden met gesprek 3 (als voorbeeld)
  • Ik heb het bestand versimpeld bijgevoegd, hierin heb ik in de gele kolommen ingevuld welke data er door formules naar voren moet komen.

Ik ben geen nitwit in excel, maar zit al enkele dagen te staren naar dit document en kom er niet meer uit. Voor zover ik kan beredeneren kom ik er niet met horizontaal zoeken, verticaal zoeken of index/vergelijken. Is er iemand die me kan helpen ?

ps, er mogen best meerdere kolommen bijgevoegd worden die later verborgen worden. Da's vaak alleen maar makkelijker bij 'onderhoud'

Bijlagen

Beste petercirk ;)

Is het normaal dat Johan in cel A8 direct aan het 4de gesprek begint alvorens het 1ste overgeslagen te hebben ?
Dit vermoeilijkt natuurlijk de formule !

Groetjes Danny. :thumb:

Klopt, het wordt nieuw ingevoerd en de huidige medewerkers moeten 'tussendoor' in kunnen stappen, en je moet een bepeelde gesprek een keer over kunnen slaan...

Maar ik was er idd achtergekomen dat dat het moeilijker maakt :confused:

Volgens mij is dit precies zoals ik het bedoel. Thnx

Ik ga morgen op mijn werk om te kijken of ik hem verder kan uitwerken zo, maar denk dat ik er zo uitkom. Lijkt idd een formule (EN) die ik niet kende...

Nogmaals bedankt...

P

Beste petercirk ;)

Vergeet dan de vraag niet op opgelost te plaatsen.

Groetjes Danny. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan