Ik ben voor mijn werk bezig met een volgsysteem voor medewerkers. Hierin wil ik in 1 oogopslag kunnen inzien welke medewerker wanneer aan de beurt is voor een beoordelings-, functionerings of planningsgesprek. Daarbij wil ik ook kunnen zien wanneer de termijn voor een bepaald gesprek is verstreken.
Ik ben geen nitwit in excel, maar zit al enkele dagen te staren naar dit document en kom er niet meer uit. Voor zover ik kan beredeneren kom ik er niet met horizontaal zoeken, verticaal zoeken of index/vergelijken. Is er iemand die me kan helpen ?
ps, er mogen best meerdere kolommen bijgevoegd worden die later verborgen worden. Da's vaak alleen maar makkelijker bij 'onderhoud'
- De bijlage is slechts 1 tabblad van een veel groter document;
- Alleen de witte kolommen mogen door seniors en ledinggevenden worden ingevuld, de rest wordt beveiligd
- In de gele kolommen (C en D) moeten komen te staan de datum waarop het eerstvolgende gesprek plaats dient (of diende) te vinden en welk gesprek dat dan zou moeten zijn;
- Als gesprek 2 niet heeft plaatsgevonden moet er verder gewerkt kunnen worden met gesprek 3 (als voorbeeld)
- Ik heb het bestand versimpeld bijgevoegd, hierin heb ik in de gele kolommen ingevuld welke data er door formules naar voren moet komen.
Ik ben geen nitwit in excel, maar zit al enkele dagen te staren naar dit document en kom er niet meer uit. Voor zover ik kan beredeneren kom ik er niet met horizontaal zoeken, verticaal zoeken of index/vergelijken. Is er iemand die me kan helpen ?
ps, er mogen best meerdere kolommen bijgevoegd worden die later verborgen worden. Da's vaak alleen maar makkelijker bij 'onderhoud'