Afspraken maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

doubleJ

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2004
Ik heb een vraag met betrekking tot het maken van een afspraak. Als er een afspraak gemaakt wordt door een van de medewerkers en iemand uitgenodigd dan wordt deze mail naar meerdere medewerkers gestuurd terwijl de uitnodiging maar naar een medewerker toegestuurd wordt. Dit is waarschijnlijk gewoon een instelling binnen outlook maar ik heb geen idee waar ik de instelling kan terug vinden.

MVG,

DoubleJ

Ja, onder 'Extra > Regels en waarschuwingen...', kan een regel zijn aangemaakt, waarbij mail aan de betreffende persoon tevens als CC moet worden gestuurd naar één of meerdere andere geadresseerden. Of dit ook in jou bedrijfsomgeving zo werkt weet ik niet (denk het wel); jullie zullen w.s. een mailserver als Exchange hebben draaien.
Staat een dergelijke regel er niet bij, dan moet je het idd. op de mailserver zoeken, waarbij ik je helaas niet kan helpen. Maar wellicht een andere bobo via dit medium.
Dus mocht mijn suggestie niet tot een oplossing leiden, reageer dan vooral opnieuw .....

Valijn

er zijn geen regels of waarschuwingen aangemaakt. T probleem zit 'm dus vrijwel zeker op de exchange server.

Bedankt!

Nog effe,

Ik bedacht, dat ook de geadresseerde, met wie je dus de afspraak wilt maken, een regel ingesteld kan hebben maar dan 'omgekeerd'.

M.a.w. hij/zij heeft een regel ingesteld, waarbij jij als afzender van een bericht vermeld staat dit ook doorgestuurd moet worden naar ...... etc.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan