Friend
Verenigingslid
- Lid geworden
- 31 jan 2009
- Berichten
- 1.137
Betste Forummers, Ik gebruik de volgende code (met dank aan het helpmij forum) om een afspraak in mijn accesdatabase toe te voegen in Outlook.
Waar deze code niet in voorziet is dat je de eindtijd van het evenement ook in access vermeldt en dat deze dan ook wordt meegenomen naar Outlook. Weet iemand de juiste veldnaam in outlook en hoe ik mijn code het beste kan aanpassen. Wederom, op voorhand, dank voor al uw meedenken. Friend
HTML:
'Private Sub ApptDate_Enter()
' InputDateField ApptDate, "Selecteer een datum"
'End Sub
Private Sub cmdAgenda_Click()
''DoCmd.RunCommand acCmdSaveRecord
If Me!AddedToOutlook = True Then
MsgBox "Deze afspraak is al toegevoegd"
Exit Sub
Else
Dim outObj As Outlook.Application
Dim outAppt As Outlook.AppointmentItem
Set outObj = CreateObject("Outlook.Application")
Set outAppt = outObj.CreateItem(olAppointmentItem)
With outAppt
.Start = Me!ApptDate & " " & Me!ApptTime
.Duration = Me!ApptLength
.Subject = Me!Appt
.Categories = "Groen"
If Not IsNull(Me!ApptNotes) Then .Body = Me!ApptNotes
If Not IsNull(Me!ApptLocation) Then .Location = Me!ApptLocation
If Me!ApptReminder Then
.ReminderMinutesBeforeStart = Me!ReminderMinutes
.ReminderSet = True
End If
.Save
End With
End If
Set outObj = Nothing
Me!AddedToOutlook = True
''DoCmd.RunCommand acCmdSaveRecord
MsgBox "Afspraak is toegevoegd !"
Exit Sub
AddAppt_Err:
MsgBox "Error " & Err.Number & vbCrLf & Err.Description
Exit Sub
End Sub
Waar deze code niet in voorziet is dat je de eindtijd van het evenement ook in access vermeldt en dat deze dan ook wordt meegenomen naar Outlook. Weet iemand de juiste veldnaam in outlook en hoe ik mijn code het beste kan aanpassen. Wederom, op voorhand, dank voor al uw meedenken. Friend