Afstand berekenen ==> hulp gevraagd

Status
Niet open voor verdere reacties.

StevenK

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2008
Hallo,

Ik zit met het volgende probleem. Ik zou de afstanden moeten kunnen berekenen tussen punt A en vervolgens B, C, D, E, F, .... Dus telkens van A naar B, van A naar C etc.
Het probleem is dat het zoveel adressen (gemeenten) zijn dat ik dit onmogelijk manueel kan doen. Dit zou echt wel te veel werk zijn!

Ik had al gedacht aan een routeplanner, want het moeten afstanden zijn langs de weg (dus geen vogelvlucht).

Is er iemand die weet heeft van het bestaan van zulk een programma? Waar kan ik dit krijgen?

Graag reactie

Groeten

Steven K

Heb je het antwoord op deze vraag gevonden?
ik zit nl met eenzelfde probleemstelling :)

Koen,

neen, ik heb nog geen oplossing gevonden.... ik heb het momenteel manueel opgelost met een routeplanner....
ik heb wel contact gehad met een professionele firma, maar deze vragen ZEER veel geld hiervoor.
Dus, wanneer jij een programma weet of een oplossing kent, laat het mij zeker weten hé!

Greetz

Steven

Ik laat het u zeker weten!!

bij die firma die zoveel geld vraagt is voor mij ook ni echt een optie.
tis maar voor een projectje voor mijn stage op school :)

Heb een zelfde probleem,
Is het niet mogelijk een TomTom te hacken en in een mysql database te exporteren?
Is er iemand bereid deze bestanden met mij te delen,... dan kan ik er eventjes naar kijken.

Hoop hoop

Fillipuh,

sorry hoor, maar ik heb nog steeds geen oplossing gevonden.... al zoek ik verder..... maar zonder resultaat voorlopig!

Greetz

Steven

Iedere routeplanner doet dat gewoon!

Dan moet jij mij dat eens uitleggen.... een afstand berekenen van punt A naar B, geen probleem....

MAAR van punt A naar B en A naar C en A naar D etc... dat denk ik niet !!!

Greetz

Dan moet jij mij dat eens uitleggen.... een afstand berekenen van punt A naar B, geen probleem....

MAAR van punt A naar B en A naar C en A naar D etc... dat denk ik niet !!!

Greetz

In je eerste posting geef je zelf aan dat het wel mogelijk moet zijn, maar dat het je te veel werk is....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan