• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

afstand berekenen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dank je Alex.

Misschien nog een klein beetje voldoening: onze tafeltennisser reageert zeker niet omdat hij nog steeds aan het zoeken is.
Hij is namelijk deel 2 van de vraag vergeten. :p

Op de een of andere manier levert dit onderwerp me niet echt veel voldoening op.

Alleen maar onterecht commentaar dat ik het niet goed doe[...]

@MarcelBeug: Ik probeer ook gewoon maar te helpen, met de beste bedoelingen.
Gelukkig heb ik (bijna) overal een slag om de arm gehouden m.b.t. de stelligheid van mijn 'kritiek' op jouw formules/oplossing en verder geef ik (tijdens de discussie) toe dat ik er naast zat, 'met dank' :rolleyes: aan de cryptische regel in de startposting waar het allemaal om draaide tijdens de discussie.

Jammer dat het nu hoog opgespeeld wordt terwijl het bepaald niet mijn bedoeling is/was om wie dan ook te beledigen, af te kraken etc.

Als je er aan twijfelde: Mijn goede bedoelingen moeten kunnen blijken uit de postings van de afgelopen 11 jaar...

Hopelijk wordt de soep nu wat minder heet en kunnen we weer door 1 deur. :thumb:

Tijs.

Laatst bewerkt:
Tijs,

Het was vooral in het licht van vermeend misbruik en gebrek aan reactie van de vragensteller dat ik zo reageerde (en mijn excuses dat ik daarbij wat overdreven op jou afreageerde).
En eerlijk gezegd ook omdat ik zelf eigenlijk best een beetje trots was op mijn oplossing in post #15 en daar reageerde niemand op (en dan doel ik vooral weer op tafeltennis).

Ik twijfel niet aan je goede bedoelingen en de deur van dit forum is breed zat om samen doorheen te kunnen. :thumb:

Alvast een goed weekeinde en kijk uit voor verborgen caches, want daar kun je lelijk over struikelen... :rolleyes:

Marcel

@Marcel, Het spel is Geocaching. Da's een buitensport spel met en GPS (het heeft niets met tafeltennis te maken). Je kan als lid een cache verstoppen en dan op de site van Geocaching.com een pagina aanmaken waar je rechtstreeks de coördinaten opgeeft waar gezocht moet worden, óf je maakt een puzzel waarvoor je als cacher dus éérst thuis een puzzel moet oplossen voordat je het veld in kan. Dat is dus waar het in deze vraag om draait. Vandaar ook dat ik het wel een beetje een "huiswerkvraag" vond.
Voor wat betreft je oplossingen waar ik ook niet op reageerde... Ik kan je vertellen dat dit VER boven mijn pet is. Wiskunde en dit soort vraagstukken is echt abracadabra voor mij en vind het écht reuze knap dat er mensen zijn die wél de essentie uit een vraagstuk weten te trekken om daarmee te gaan rekenen en tot een oplossing komen. Vooral hiermee doorgaan dus en je niet uit het veld laten slaan. ;-)

[EDIT]
Ooooooooo.... ha ha ha... ik zie nu pas dat de TS als nickname "Tafeltennis" heeft.... :o

Laatst bewerkt:
@MarcelBeug: Ik snap je ergernis goed m.b.t. de afwezige respons van tafeltennis en ik had zijn vraag ook geïnterpreteerd als een huiswerkvraag.
Mijn indruk was dat tafeltennis vooral een Excel (beginners-)gebruikprobleem had hoe formules te gebruiken/invoeren in Excel.
Vandaar dat ik een vrij uitgebreide instructie gaf, die vooral gericht was op hulp bij invoer. [Helaas zijn de formules erin niet de juiste oplossing, zoals later gebleken is.]

Hopelijk komt tafeltennis snel met een reactie op je oplossing(en).

Tijs.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan