Afstandsbediening frequentie instellen :S

Status
Niet open voor verdere reacties.

deraaf1

Gebruiker
Lid geworden
27 dec 2007
Hey helpmij'ers
Ik heb een nieuwe afstandbediening gekocht (Jumbo universal remote) omdat ik de originele afstandsbediening van mijn Samsung WS-28V53N kwijt ben geraakt :P
De jumbo afstandbediening is Universeel en zou dus ook op mijn tv moeten kunnen werken toch? In de handleiding van de afstandbediening staat dat je een code moet instellen voor elke verschillende tv. Nou prima dacht ik doe ik wel even ik zoek dus de code op van samsung tv's en probeer maar en probeer maar.. Maar hij doet het maar niet. Ik vind dit erg vervelend want dan heb ik eindelijk een nieuwe afstandsbediening lukt het niet hem werkende te krijgen :P
Ik hoop dat jullie advies hebben of de oplossing of wat dan ook!
Alvast bedankt
pepijn

Komt de code uit de gebruiksaanwijzing van de nieuwe afstandbediening?
Komt het type uit dat boekje exact overeen met je apparatuur?
Kun je aan de apparatuur zien, of de led weleens reageerd bij het bedienen?

Komt de code uit de gebruiksaanwijzing van de nieuwe afstandbediening?
Komt het type uit dat boekje exact overeen met je apparatuur?
Kun je aan de apparatuur zien, of de led weleens reageerd bij het bedienen?

bedankt voor je reactie.
Ik heb de code uit de gebruiksaanwijzing gebruikt op een andere tv maar die werkte niet. Ik heb de codes die ik heb gebruikt voor de samsung van deze site gehaald http://www.jascoproducts.com/support/universal-remote-codes.asp
wat bedoel je met "het type uit je boekje komt exact overeen met je apparatuur?"
de tv doet helemaal niets als ik contact probeer te maken :(
pepijn

In princiepe moeten de gevraagde code's in de gebruiksaanwijzig van je nieuwe afstandbediening staan.
Daar hoort een lijst in te zitten met merken en typen.
Is die er niet, of staat jou type er niet bij, dan moet er een uitvalsweg zijn, om een andere code te kunnen gebruiken.
Ook dat hoort beschreven in de gebr. aanwijzing.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan