Afstandsbediening Ilyama beamer

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevinvs

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2002
Hallo allemaal,

Ik heb een beamer gekocht, de LPX 100 van Ilyama en wil daar vanavond een presentatie mee houden.
Bij deze beamer zit een afstandsbediening, alleen kan ik deze ook gebruiken voor het verder klikken in de powerpoint presentatie???
De afstandbediening werkt verder wel gewoon, het klikken in Powerpoint wil alleen niet lukken.. :(
Moet er verder nog een kabel komen tussen de beamer en de laptop?? Want er loopt nu dus alleen een kabel voor het beeld.

Alvast bedankt,
[RHF]BLaKe

Laatst bewerkt:
Afstandbediening werkt alleen voor de beamer, niet voor de PC. Soms zit er een serieële of USB-kabeltje bij om ook dat signaal door de sluizen. Dan werkt het wel.

Er zat geen extra kabel bij die daarvoor geschikt was... wel een heel vaag stekkertje...
Kweet niet hoe ik het moet omschrijven maar zou het toch proberen:

1 kant:
Breed, 2 rijen van +/- 6 pinnen. Met aandraai schoeven aan de zijkant (muis??) ... deze had een verloop naar:
Rond stekkertje, grote van PS2 aansluiting, maar pas niet in de PS2 aansluiting (ivm te veel pinnen) en was ook niet geschikt voor Svideo, zoals een ander kabeltje dat er ook bij zat...

Snap je het nog?? :8-0: :rolleyes:

Heb je de handleiding al gelezen?

In de handleiding staat daar verder niks over in, die had ik ruim van tevoren al helemaal doorgespit ;)

Op www.iiyama.nl staat ook geen verhelderende info.. Ik zou het dus niet weten.

Heeft er verder niemand ervaring met deze of een andere beamer dan??:(

Niet iedereen koopt "eventjes" een beamer van enkele honderden Euro's.

Jammer genoeg niet nee...;) :D
Maar veel ICT'ers hebben er wel eens mee te maken gehad... op hun werkplek[?]

Groetz

ICT'ers? Bij grote bedrijven doet de facilitaire dienst zoiets. Moet je trouwens net iemand vinden die dat merk/type heeft. Meerdere factoren dus. Ik denk toch dat je met een e-mailtje naar IIyama meer bereikt.

Dan ga ik er een mail aan Illiyama aan wagen...
Ik weet dat het geen makkelijke vraag is.... maar hoopte dat iemand het hier toevallig wat van zou weten.. Zelf weet ik ook lang niet alles over beamers dus..kan me d'r ook wel wat bij voorstellen :)

Thnx anyway :)

Groetz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan