Afstandsbediening Samsung receiver en Sony LCD

• Onderwerp starter Onderwerp starter FredZ
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

FredZ

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 jan 2008
Heb sinds kort digitale TV van Casema met een Samsung DCB-B270R set up box. Werkt prima, doch de afstandsbediening is wat minder gebruiksvriendelijk. Hoewel de Sony (KDL40D3000) afst.bed. analoog/digitaal knoppen heeft, werkt dit niet. De digitaal knop "overruled" kennelijk het receiver signaal. Krijg alleen een tekstbericht van een kanaal. Heeft iemand enig idee of ik dit werkend kan krijgen c.q. op de een of andere manier de afst.bed. van de receiver kan laten vervallen?

Afstandbediening

Nee, de afstandsbediening zat bij de set up box. Overigens, mijn vraag is al wat gedateerd. Inmiddels heb ik begrepen dat dit probleem niet zomaar te omzeilen is. B&O heeft kennelijk een geintegreerd systeem met 1 bediening. Er zijn kennelijk ook (dure) bedieningen te koop die claimen van alles te kunnen besturen, maar ik hoor ook om me heen dat dit weer niet voor de set up box geldt. Het lijkt een - binnen alle redelijkheid - moeilijk op te lossen probleem. Ik laat het dus maar zo. In ieder geval bedankt voor je reactie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan