Afstandsbediening werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

RobinhoAjax

Gebruiker
Lid geworden
30 nov 2007
Heey heren,

Ik kocht enkele maanden geleden een Vista-computer van Medion bij de Aldi. Prima ding, weinig problemen mee gehad, op onlangs het geluid na. Wat echter wel vreemd is; de afstandsbediening voor onder andere Media Center doet het niet meer. Een ontvanger heeft er nooit bijgezeten, dus dat kan het probleem niet zijn. Batterijen zijn ook nog gewoon goed, als ik op een knopje doet gaat er op de AB ook een lampje branden.

Ik vond het best handig bij het kijken van een film ed., dus baal ik ervan dat hij het niet doet.

Weten jullie een oplossing?

Je hebt garantie dus laten zij het oplossen, en antwoorden van daar kunnen wij niets mee en snappen ze toch niet is jou probleem niet maar de Aldi zijn probleem.
Ze hebben een ondeuglijk artikel verkocht dus lossen ze het ook maar op.

Je hoeft bij de Aldi niet aan te komen als je problemen hebt.

Wat ik je zou willen adviseren is om telefonisch conctact op te nemen met Medion.

Ze nemen telefonisch de instellingen van je computer door. Is het geen softwarematig probleem dan wordt de hardware gratis vervangen!

Ik spreek uit ervaring: zo'n anderhalf jaar geleden had ik geen geluid meer. Na één telefoontje naar de helpdesk van Medion kwamen ze (net als ikzelf) tot de conclusie dat het een hardwarematig probleem moest zijn. Afspraak gemaakt: 3 dagen later kwam er een monteur mijn erf opgewandeld met een nieuw moederbord onder z'n arm. Binnen 10 minuten vervangen en voila: ik had weer geluid. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan