• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Aftrekken d.m.v. formule

• Onderwerp starter Onderwerp starter dump
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dump, Dit is toch gewoon cel D4 van cel D5 aftrekken? Dan heb je toch het verschil??? Dus als formule wordt dat =D5-D4 (in cel E4) en zo verder naar beneden slepen.... Of snap ik nou je vraag gewoon niet?

Groet, Leo

Ja, Sorry, Ginger. Je hebt gelijk. Maar daar ik de ballen verstand er van heb en alleen tot nu toe deelde en optelde in kolommen wist ik dit niet. Nu ik dit zie is dat wel een beetje dom. Maar ja, dat komt in de beste families voor denk ik dan maar. Feit blijft dat je me hebt geholpen en ik dank je daar voor.
Doei, Dump.

Hoi Dump,

Snuffel eens naar on-line excelsursussen (www.excellerend.nl, bijv.) of koop een handleiding die je op weg helpt.
Als je Excel vaker gaat gebruiken, heb je daar mee aan dan alles wat je niet snapt hier plaatsen.

Succes en de groeten,
Richard

Mogen we wel vragen om bij verdere vragen een goede titel voor je vraag te kiezen. Anders wordt het zoeken via de zoekfunctie van het forum bemoeilijkt.

Bedankt en veel succes ermee Dump. Bij vragen weet je het forum wel weer te vinden.

Wigi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan