• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Afvinklijst

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivonne1983

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 apr 2022
Berichten
4
Hoi allemaal,

Hopelijk kan iemand mij helpen. Ik ben nog niet zo kundig met excel en doe mijn best om het uit te vogelen.
Ik werk in het onderwijs en daar werken met leerdoelen voor de leerlingen. Dat zijn er ontzettend veel en deze staan allemaal in excel bestanden.
Nu zou ik graag leerdoelen aan willen vinken en de aangevinkte doelen in een overzicht krijgen zonder de hele bulk aan leerdoelen te zien. Deze aangevinkt doelen vormen dan een onderwijskundig leerplan voor die leerling. Hopelijk kan iemand me helpen of op ideeën brengen.

Alvast bedankt.
 
Dat zal vast lukken als je een voorbeeld document plaatst.
 
Als ik het goed begrijp wil je in meerdere documenten zaken aanvinken en dan deze items onderbrengen in één nieuw document?
 
Dit is het precies. Heel fijn dank je wel.
Zou je me kort uit kunnen leggen hoe ik dit doe?
 
Ctrl+A is hele blad selecteren > rechtsboven Sorteren en filteren klikken > kies Filter en dan verschijnen de pijltjes in de kolom. Het vinkje is een Symbool sterk vergroot (tekengrootte). Is > tabblad Invoegen > rechtsboven > Symbool > Segoe UI Symbool tekengrootte 48 (naar keuze).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan