Afwezigheids assistent office 2013.

Status
Niet open voor verdere reacties.

wobbes2

Gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2013
Beste hulptroepen,

Is het mogelijk om twee verschillende afwezigheidsassistenten in te schakelen?
Bijvoorbeeld:
ik heb twee weken vakantie, in de eerste week wil ik een andere tekst dan de tweede week.

Alvast bedankt!

Lijkt mij van niet dat je dat kunt doen vanuit Outlook, mogelijk kan het wel met twee powershell scripts die dan op de Exchange / Office365 mailserver moeten worden ingevoerd.

Set-MailboxAutoReplyConfiguration -identity "email@jouwdomein.nl" –AutoReplyState Scheduled –StartTime "06/30/2014" –EndTime "07/02/2014" –ExternalMessage "Thanks for your mail. I am out-of-office and do not have access to mails. I will return on 02nd July 8 PM CST. If your matter is urgent, please drop you email to vervanger@jouwdomein.nl" -InternalMessage "Thanks for your mail. I am out-of-office and do not have access to mails. I will return on 02nd July 8 PM CST. If your matter is urgent, please drop you email to vervanger@jouwdomein.nl"

Dus 2 van dergelijke scripts uitvoeren met in de eerste het eerste tijdblok gedefinieerd en afwezigheidsbericht1 en dan een tweede met het tweede tijdblok en afwezigheidsbericht2.
Overigens mag het afwezigheidsbericht ook html-code bevatten, dus bijv. een <br> in de tekst gebruiken om een nieuwe regel af te dwingen etc.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Bedankt.

Aaah oke,

Ja dat wordt dan te lastig in ieder geval hartstikke bedankt voor je reactie.
Dacht miss is het iets simpels.

Dankjewel!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan