Afwezigheids melding ingeschakeld maar werkt niet?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

vvbergeijk

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2007
Berichten
23
Hallo,

Wilde voor het eerst de afwezigheids melding inschakelen/instellen.

Windows SBS2003 server met Exchange
outlook 2003 op werkstation

Echter wanneer ik de afwezigheidsmelting wil inschakelen in outlook 2003 en op voltooi klik.
Als ik een test mail vanuit een hotmail box naar de exchange server stuur dan kom het bericht prima aan in de exchange mail box.
Als ik dan een kijkje neem in de hotmail box dan komt het afwezigheid mailtje nooit aan..

Wie ow wie heeft een oplossing/suggestie?!
 
Laatst bewerkt:
Is de regel wel goed ingeschakeld? wanneer je outlook afsluit en outlook weer opnieuw opstart geeft ie dan de melding: afwezigheidsassistent uitschakelen?

Hoe is de regel aangemaakt, op de server of op de client?
 
Is de regel wel goed ingeschakeld? wanneer je outlook afsluit en outlook weer opnieuw opstart geeft ie dan de melding: afwezigheidsassistent uitschakelen?

Hoe is de regel aangemaakt, op de server of op de client?

Ja, de melding wordt duidelijk gevraagt wanneer outlook weer wordt opgestart.

De regel heb ik op het werkstation aangemaakt, waarbij hij met een laptop wordt gecommuniseerd en vraag ook daar of de afwezigheids melding moet worden uitgeschakeld. Ook al klik ik op nee.. afwezigheid melding komt nooit aan de de hotmail box.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan