Afwezigheidsbericht in Hotmail ongedaan maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

MarkF

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2008
Berichten
49
Sinds kort heb ik problemen met mijn Hotmail account. ik heb voor 2 weken terug een afwezigheidsmelding ingevoerd via de standaard procedure.

Echter nu ik deze wil opheffen kan ik de regel nergens meer vinden om deze ongedaan te maken?

Wie heeft die eerder meegemaakt en heeft hier een oplossing voor?

met vriendelijke groet,

Mark
 
In de webinterface van Hotmail: Opties -> Meer opties -> Klikken op optie "Automatische antwoorden bij afwezigheid verzenden" (staat als keuze onder "Account beheren").
Daar dan klikken in het bolletje van: "Geen antwoord bij afwezigheid verzenden" en op Opslaan klikken.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
en dat is nu precies wat niet werkt in Hotmail.
ik kan bij mijn account deze zin niet meer vinden...
 
Ja, dan weet ik het ook niet.. Heb zojuist even (voor jouw plezier) even die afwezigheidsmelding aangezet. Opgeslagen en daarna weer uitgezet, en bij mij werkt het prima....

Misschien moet je hier eens posten een geanonimiseerde schermafdruk waarop te zien is wat wél getoond wordt bij Opties -> Meer opties.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan