Beste leden,
Wij gebruiken de exchange server voor ons mail verkeer. Wij hebben een algemeen mailadres (zoals gebruikelijk info@...), deze berichten worden dan doorgestuurd naar alle personeelsleden.
Wanneer iemand afwezig is plaats die persoon een afwezigheidsbericht op haar mailadres.
Het probleem is nu dat, als iemand een mail verstuurd naar ons algemeen emailadres die dan een afwezigheidsbericht terug krijgt, wat verwarring kan veroorzaken bij die persoon. (bv wordt mijn mail nu gelezen of niet.)
Kan men dit automatisch antwoord uitschakelen wanneer een mail via een algemeen adres binnenkomt.
Het is nogal een lange uitleg maar kan het niet anders verwoorden. Bedankt voor enige hulp.
Stefan
Wij gebruiken de exchange server voor ons mail verkeer. Wij hebben een algemeen mailadres (zoals gebruikelijk info@...), deze berichten worden dan doorgestuurd naar alle personeelsleden.
Wanneer iemand afwezig is plaats die persoon een afwezigheidsbericht op haar mailadres.
Het probleem is nu dat, als iemand een mail verstuurd naar ons algemeen emailadres die dan een afwezigheidsbericht terug krijgt, wat verwarring kan veroorzaken bij die persoon. (bv wordt mijn mail nu gelezen of niet.)
Kan men dit automatisch antwoord uitschakelen wanneer een mail via een algemeen adres binnenkomt.
Het is nogal een lange uitleg maar kan het niet anders verwoorden. Bedankt voor enige hulp.
Stefan