Afzender contactfomulier in Outlook niet herkent?

Status
Niet open voor verdere reacties.

femke98

Meubilair
Lid geworden
16 dec 2006
Berichten
6.682
Op de website van onze hengelsportvereniging heb ik al tijden contactformulieren van Formidable staan.
Deze zijn zo ingesteld dat wanneer de betreffende ontvanger (bijv. de ledenadministratie) op Beantwoorden klikt, het antwoord dus naar de afzender van het contactformulier gaat.

Nu had de ledenadministratie en ook de steigerbeheerder gewoon hotmail maar hebben nu Outlook.com (de online versie dus).
Iemand heeft dat voor ze ingesteld, want Hotmail is over naar Outlook (ik werk er niet mee dus ik weet er niets van) en nu gaan de antwoorden die zij geven op het contactformulier niet meer naar de afzender, maar naar het hoofd e-mail adres van de vereniging.

Voor de duidelijkheid hieronder 2 screenshots waarin je kan zien dat het beantwoorden van een formulier in Thunderbird (een normaal e-mailprogramma wat ik gebruik) wel gewoon werkt.

Het eerste plaatje is een e-mail met formulier die vanmorgen is binnengekomen, ik klik op antwoorden en zie daar: de naam van de afzender verschijnt in het vak Aan. (zoals het hoort)

Uiteraard alle gegevens weggeveegd, maar jullie snappen het wel.

1.jpg

Onderstaande is de mail die de ledenadmin hebt beantwoord van de week naar Mol en daar kan je dus zien dat de mail naar HSVNB gaat en niet naar Mol.
Als ik met mijn muis (in de oorspronkelijk mail) over de naam Mol ga bij Van..., zie ik het e-mailadres van de vereniging en niet het adres van deze meneer. (dit kunnen jullie dan weer niet, want het is een plaatje ;) )

2.jpg

Wie weet hoe op te lossen? Heb al geadviseerd om een normaal e-mail programma te gaan gebruiken, maar ja, dat willen ze niet.
Het moet echt een instelling van dat outlook zijn, dat kan niet anders, want hier gaat het wel goed.
 
Laatst bewerkt:
Deze vraag is opgelost.
Vraag mij niet hoe, iemand heeft het voor de personen met de hotmail/outlook opgelost zonder mij te informeren.
Ik was nog steeds in de veronderstelling dat antwoorden via het contactformulier niet ging zoals het hoort.

Heerlijk die feedbacks van anderen! :evil:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan