afzender geblokkeerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

cees15

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2004
Ik heb uit nieuwsgierigheid op blokkeer afzender geklikt in outlook expres.
Ik wil dit weer ongedaan maken, ik heb al gekeken in ëxtra" berichtregels / geblokkeerde afzenders ongedaan maken maar daar staat niets!!
Wie heeft nog een goede suggestie?
Alvast bedankt cees15

In oultlook, extra, berichtregels, afzender, blok. in dat scherm kan je weer deblok.

Laatst bewerkt:
Welkom op Helpmij :) Dit bericht wordt verplaatst naar een geschiktere sektie.

outlook

humpe dankjewel maar dat heb ik al geprobeerd en het vreemde is daar staat helemaal niets in!!

Laat die afzender een eens berichtje naar je sturen als test? Kun je gelijk zien of het wel geblokkeerd is :)

outlook

humpe als ik zoek in outlook op de afzender komt ie wel boven water, maar ik kan de berichten niet verplaatsen wel openen

Geplaatst door mumzel
Laat die afzender een eens berichtje naar je sturen als test? Kun je gelijk zien of het wel geblokkeerd is

ik zou het toch even proberen...

outlook

heb ik gedaan en ze komen wel binnen maar niet in de inbox,kan ze wel openen maar verder kan ik niets mee,

Kies in de werkbalk voor Extra en klik daarna op Berichtregels. Klik nu op Afzenders blokkeren en de lijst verschijnt in beeld. Selecteer de foutief geblokkeerde afzender en klik op Verwijderen. Bevestig de vraag met Ja en de blokkade is opgeheven....... Dat lees ik in een computerblad.... Dat heb je exact zo gedaan?

Ja diverse keren en het wou niet
Maar hoe vreemd na een paar dagen en div malen de comp aan en uit komen ze weer binnen.
Ik snap het niet maar erzal wel een stofje hebben tussengezeten
Bedankt allemaal voor de moeite.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan