Noordhoekie
Gebruiker
- Lid geworden
- 17 jul 2009
- Berichten
- 41
Vanuit Word verstuur ik emailberichten via de functionaliteit verzendlijst samenvoegen. Dit gaat prima; ik voeg de gegevens samen vanuit een excellijst.
Waar ik nog wel mee zit is dat ik het bericht niet wil versturen vanuit mijn standaard postbus, maar vanuit een postbus waarvoor ik ook gemachtigd ben. Even duidelijker, de mail die ik verstuur moet uit naam van mij leidinggevende verstuurd worden en ook vanuit zijn postbus waarvoor ik gemachtigd ben. Ik werk via een Exchange-server, dus ik kan niet zelf allerlei instellingen wijzigen. Hoe kan ik nu wel bereiken dat het bericht wordt verstuurd vanuit de postbus van mijn leidinggevende.
Alvast bedankt voor het meedenken!
Waar ik nog wel mee zit is dat ik het bericht niet wil versturen vanuit mijn standaard postbus, maar vanuit een postbus waarvoor ik ook gemachtigd ben. Even duidelijker, de mail die ik verstuur moet uit naam van mij leidinggevende verstuurd worden en ook vanuit zijn postbus waarvoor ik gemachtigd ben. Ik werk via een Exchange-server, dus ik kan niet zelf allerlei instellingen wijzigen. Hoe kan ik nu wel bereiken dat het bericht wordt verstuurd vanuit de postbus van mijn leidinggevende.
Alvast bedankt voor het meedenken!