afzender kiezen bij samenvoegen naar emailbericht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Noordhoekie

Gebruiker
Lid geworden
17 jul 2009
Vanuit Word verstuur ik emailberichten via de functionaliteit verzendlijst samenvoegen. Dit gaat prima; ik voeg de gegevens samen vanuit een excellijst.

Waar ik nog wel mee zit is dat ik het bericht niet wil versturen vanuit mijn standaard postbus, maar vanuit een postbus waarvoor ik ook gemachtigd ben. Even duidelijker, de mail die ik verstuur moet uit naam van mij leidinggevende verstuurd worden en ook vanuit zijn postbus waarvoor ik gemachtigd ben. Ik werk via een Exchange-server, dus ik kan niet zelf allerlei instellingen wijzigen. Hoe kan ik nu wel bereiken dat het bericht wordt verstuurd vanuit de postbus van mijn leidinggevende.

Alvast bedankt voor het meedenken!

Daar is nogal wat VBA code voor nodig, die je hier vindt.

Wordt de email met outlook verzonden?
Zie de afbeelding:

Bedankt voor jullie reacties.

Nog even een vraag: waar plaats ik deze vba code? Dus: waar komt het in het proces?

De code is alleen de code die je nodig hebt om vanuit jouw profiel vanuit een andere mailbox te kunnen mailen. Je zult dus ook de rest van de samenvoeging met VBA moeten maken. De complete code hang je dan achter een knop. Ik kan vanavond nog wel uitzoeken of je met een standaard samenvoeging ook een ander account kan gebruiken, want dat weet ik zo uit het hoofd niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan