afzonderlijke brieven opslaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

kreemers

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2000
hallo,

Ik heb in Word 03 een mailing staan van 475 brieven samengevoegd met een adressen bestand.....

is het mogelijk om iedere brief afzonderlijk op te slaan ???
zo dat ik iedere brief afzonderlijk met een e-mail kan versturen.

groet en al vast bedankt voor uw hulp.

Je kunt als samenvoegoptie ook een e-mail samenvoeging maken; dan heb je al gescheiden brieven gemaild.

heb geen idee hoe ik dat voor elkaar moet krijgen via e-mail samenvoeging ?

de standaard brief is al gekoppeld aan een bestaand adressen bestand.
in de brief staan de normale adres gegevens vermeld welke verkregen word via het samenvoegen.
deze brief moet daarna als bijlage in de mail komen - ik zou niet weten hoe ik dit anders voor elkaar zou kunnen krijgen.

Op de balk <Afdfruk Samenvoegen> heb je een knop <Document instellen> (eerste knop bij mij). Hierin heb je de optie <Email berichten>.
Volgens mij kun je hierin aangeven dat je het document als bijlage wilt versturen.

Bijlagen

• Email Afdruk Samenvoegen.jpg
    Email Afdruk Samenvoegen.jpg
    23,8 KB · Weergaven: 69
HELAAS,

tot op heden niet een bevredigend antwoord mogen ontvangen op mijn probleem.

wie helpt mij met of het wel of niet kan wat ik wil antwoord.

klik ik op "het plaatje" bij OctaFish - kom ik bij het inlog venster terecht maar die bijlage zelf zie ik niet.

en wat ik zelf al probeer - die knop heb ik gevonden, maar het is een bestaande brief met invoervelden - waar naam- adres- postcode -woonplaats in komt te staan.

hoe breng ik die brief dan over als ik deze met de adressen heb samengevoegd naar mijn e-mail.

en ik vermoed dat deze als het zou lukken naar mijn e-mail account van outlook zal gaan.
terwijl dit dan eigenlijk naar een e-mail adres van GMAIL moet gaan.

dus wie weet het juiste en dan in een degelijk stappen plan weer te geven.

groet ad

Op de balk <Afdfruk Samenvoegen> heb je een knop <Document instellen> (eerste knop bij mij). Hierin heb je de optie <Email berichten>.
Volgens mij kun je hierin aangeven dat je het document als bijlage wilt versturen.

Hoe zet je die knop aan. Bij mij is deze grijs en kan ik niet voor hem kiezen.
Ik heb Win Vista met office 2003

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan