age of empire III loopt nog steeds vast!

Status
Niet open voor verdere reacties.

ZThathomazZ

Gebruiker
Lid geworden
31 dec 2007
Berichten
45
Beste gamers,

ik heb vorige week Age of Empire III gekocht, en de Systeemeisen die gevraagt worden heb ik zover ik weet allemaal op mijn PC staan.
de drivers zijn ook al vernieuwd..
maar nu ik het spel wil starten loopt hij direct vast na het voorfilmpje.
wat zou het probleem kunnen zijn?
is er misschien nog iets voor nodig wat ik erbij mot downloaden ofzo om de game te kunnen spelen?

alvast bedankt voor jullie hulp.

greets, Thomas
 
Je zegt in je vraag dat je voor zover je weet aan de eisen voldoet, Surf even naar deze site( http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest ) en zoek het spel op in de lijst. Er word dan gekeken of je dit spel inderdaad kan draaien.

Als alles goed is kunnen we daarna verder met het zoeken naar de oplossing.
 
misschien moet je het een proberen om hem als administrator op te starten (bij windows vista is dit vaak het geval) rechter muisknop en dan als administrator openen ofzo
of probeer een patch te downen (gwn bij google age of empires 3 patch of ga naar deze compu/c:/programfiles/age of emipres 3 (of microsoft gwn ff zoeken) dan staat er ergens een map met daarin de voorfilmpjes ( of een text bestand je moet gwn ff zoeken (text bestanden openen in word of kladblok en dan ff staat er ergens: movies on ofzo die doe je weg en die zet je bij movies off, !!!!!!! ga niet zomaar knoeien je kan beter bij google intypen voorfilmpjes age of empire 3 overslaan (gwn ff surfen) maak wel eerst back-ups want dat kan je een herinstallatie besparen, ik hoop dat ik je geholpen heb met dit boekwerk!
 
ik heb gekeken of al mijn systeemeisen er aan voldoen,
en dat doen ze ook.. dus ik zou het niet weten wat het zou kunne zijn..
want alles is volgens die scan boven het minium.
ik heb verder ook de nieuwste directX gedownload,
als ik het spel probeer te starten loopt het in het begin opmerkelijk langzaam,
misschien dat er iets is wat het versnellen van het spel kan regelen?

ik hoop dat ik er zo achter kan komen..

alvast bedankt, Gr. Thomas
 
Geef eens wat meer gegevens van je systeem:

welke processor
welk en hoeveel geheugen
welke videokaart

en

wel merk voeding em hoeveel Watt
 
ik heb de update geinstaleerd, en de game deed het voor het eerst wel eventjes,
maar na een paar minuten ging het trager spelen en kwam er zwart beeld..waardoor het weer vast liep.
ikdenk zelf dat het spel wat updates nodig heeft, omdat de patch al gelijk hielp. waardoor ik al iets verder kwam dan het voorfilmpje
welke zou ik nog mee moeten instaleren?

de gegevens die hiervoor eerder verder gevraagd zijn hieronder zichtbaar:

Systeeminfo:

Besturingssysteem: Microsoft Windows XP Professional (5.1 build 2600)
Systeemfabrikant : System manufacturer
Systeemmodel: System Product Name
Processor: AMD Athlon(tm) 64 Processor 4000+, MMX, 3DNow,~2.4GHz
Geheugen: 1024MB RAM
Wisselbestand: 1373MB beschikbaar
DirectX-versie: DirextX 9.0c

Apparaat:

Naam: Radeon X300/550X1050 Series
Fabrikant: ATI Technologies Inc.
Chiptype: ATI Radeon Graphics Processor (0x5B63)
DAC-type: Internal DAC(400MHz)
Totaal geheuen: 256.0 MB
Huidige 1280 x 1024(32 bit)(60Hz)
Beeldscherm: Plug en Play-monitor


ik hoop dat het helpt.
alvast bedankt,

Thomas
 
Laatst bewerkt:
porbeer nou gwn de filmpjes over te slaan... maar ik weet nog een beter idee, ik heb ff zitten nadenken toen mijn vuurwerk op was:thumb: en miischien moet je de dvd in je compu stoppen en dan je computer verkenen (rechtermuisknop op deze computer en dan verkennen dan sttat aan de linkerkant ergens jou spel klik daar op... nu zie je alles wat op die dvd staat en je moet een kijken of je er een autorun op staat en die start je op en anders gwn weer porberen om de .exe (met het plaatje) op te starten als het dan niet lukt moet je mijn vorige boekwerk ff lezen van het filmpje overslaan
 
ik heb deze video kaart, Radeon X300/550X1050 Series zou ik dan de Radeon Omega Drivers 4.8.442 zonder problemen kunne instaleren? en zou ik dan beter resultaat krijgen?

greets,
 
misschien wel... maar volgens mijn is de beste optie nog gewoon de filmpjes overslaan,
probeer gwn tijdens de filmpjes op esc te drukken
 
heb ik gedaan, maar dat had geen effect..
hij blijft op alle mogelijkheden vast lopen..
 
misschien moet je het een proberen om hem als administrator op te starten (bij windows vista is dit vaak het geval) rechter muisknop en dan als administrator openen ofzo
of probeer een patch te downen (gwn bij google age of empires 3 patch of ga naar deze compu/c:/programfiles/age of emipres 3 (of microsoft gwn ff zoeken) dan staat er ergens een map met daarin de voorfilmpjes ( of een text bestand je moet gwn ff zoeken (text bestanden openen in word of kladblok en dan ff staat er ergens: movies on ofzo die doe je weg en die zet je bij movies off, !!!!!!! ga niet zomaar knoeien je kan beter bij google intypen voorfilmpjes age of empire 3 overslaan (gwn ff surfen) maak wel eerst back-ups want dat kan je een herinstallatie besparen, ik hoop dat ik je geholpen heb met dit boekwerk!

probeer dit gwn nog ff een keer met die filmpjes overslaan
met elk spel kan dit
greetz david
 
Hoe dan? Nou ben ik nieuwsgierig.

bij mij bleek het beeldscherm te groot te zijn :confused: had ik zelf niet verwacht.. mja iemand zei tegen mij dat het misschien daar aan kon liggen, nou ik deed dat dus ff met mijn oude beeldscherm en toen deed het spel het ineens :rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan