Age of empires 2 conqueres

Status
Niet open voor verdere reacties.

superstylebuste

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 nov 2007
Berichten
1
Beste Helpmij'ers,

Ik wou vandaag AOE2 conqueres spelen on lan. Maar we zijn met 2 pc's die vista hebben en 1pc met XP. Als Xp de game create kunnen we hem zien, maar niet joinen"unable to join" als vista een create kan geen van ons deze zien. Firewall's zijn allemaal enabled dus daar kan het probleem niet liggen. Hopelijk kan iemand ons helpen.

Thx
 
Hallo

Wanneer het spel is opgestart op je ene pc, neem er dan gewoon de cd uit en steek hem dan in de andere pc. Soms is er een probleem met versies dat je hiermee dan simpelweg wegwerkt.
Let ook op dat op beide pc's je de lanmulitplayer selecteert in het spel bij multiplayer, dat op de twee pc's niet een verschillende optie is ingeschakeld uit het rijtje.

Verder weet ik niet onmiddellijk iets,maar ik ga er zeker eens over na denken.
Veel succes nog
Sophya
 
Hey,

Ik ben van plan om Age Of Empires Collector's Edition te kopen, waar die versies ook inzitten. Als ik dat met mijn broer (via Lan) wil spelen, moeten we dan 2 keer hetzelfde spel kopen, zodat we 2 CD's hebben, voor elke computer 1? Of gaat het ook met 1CD? Heeft er iemand een idee waar ik het tegen een goedkope prijs kan vinden? (Ik bestel NOOIT via internet, ik vertrouw die zaken niet goed)

Alvast bedankt
 
Hallo!

Toen ik hetzelfde wou doen dacht ik ook twee cd's nodig te hebben maar dit blijkt niet waar te zijn.
Je kan het perfect met 1 cd, wanneer je spel opgestart is haal je hem gewoon uit de drive en stop hem in de andere pc, meer niet! (bovendien heb je zo geen versies probleem)

Veel plezier ermee,
Groetjes Sophya
 
Ik heb hetzelfde Age of empires 2 multiplayer probleem: Firewalls uit op allebij de computers, 1 XP en 1 Vista.

Als Vista game create dan kan de XP computer hem niet vinden, als XP game create dan zegt vista "unable to join game".

Is er een oplossing?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan