Konijn2004
Gebruiker
- Lid geworden
- 4 jun 2004
hallo,
Ik heb een probleem als ik met mijn Age of Empires 2 online wil. Ik doe dit via zone.com. Als ik in een game ga en als dan de host de game launched start het spel zich op en dan staat er zoiets als: setting up internet game.
Maar na 10 - 15 seconden komt er te staan: Unable to connect to host.
Ik heb al veel mensen gevraagd wat er aan de hand is en ik heb ook al ports in mijn router geopent die ervoor nodig zijn maar hij doet het nog niet. Ook heb ik firewalling in mijn router uitgezet.
Nu lees ik dit op een site:
2. DMZ Host support.
The DMZ (De-militized host) can expose a internal host to be public. For
some special application, such as Microsoft Game --- Age of Empires. You
should set the game host to be the DMZ host to play the game with other
Internet users.
Ik weet niet of dat er iets mee te maken heeft maar ik heb wel ergens in mijn router setup menu iets gezien over DMZ en daar kon ik dus zo'n IP invullen.
Ik hoop dat jullie me kunnnen helpen want ik wil dit spel heel graag online spelen met een paar vrienden die wel gewoon kunnen spelen.
Het merk en model van de router is: Draytek Vigor 2200
Het merk van de modem is: Alcatel
Model is volgens mij: speedtouch
en verder zit er nog een stickertje met isdn op de modem.
Alvast Bedankt
Raph
Edit: volgens mij hoort dit in het spellen forum dus sorry voor het ongemak en van mij part mogen jullie hem daarheen verplaatsen.
Ik heb een probleem als ik met mijn Age of Empires 2 online wil. Ik doe dit via zone.com. Als ik in een game ga en als dan de host de game launched start het spel zich op en dan staat er zoiets als: setting up internet game.
Maar na 10 - 15 seconden komt er te staan: Unable to connect to host.
Ik heb al veel mensen gevraagd wat er aan de hand is en ik heb ook al ports in mijn router geopent die ervoor nodig zijn maar hij doet het nog niet. Ook heb ik firewalling in mijn router uitgezet.
Nu lees ik dit op een site:
2. DMZ Host support.
The DMZ (De-militized host) can expose a internal host to be public. For
some special application, such as Microsoft Game --- Age of Empires. You
should set the game host to be the DMZ host to play the game with other
Internet users.
Ik weet niet of dat er iets mee te maken heeft maar ik heb wel ergens in mijn router setup menu iets gezien over DMZ en daar kon ik dus zo'n IP invullen.
Ik hoop dat jullie me kunnnen helpen want ik wil dit spel heel graag online spelen met een paar vrienden die wel gewoon kunnen spelen.
Het merk en model van de router is: Draytek Vigor 2200
Het merk van de modem is: Alcatel
Model is volgens mij: speedtouch
en verder zit er nog een stickertje met isdn op de modem.
Alvast Bedankt
Raph
Edit: volgens mij hoort dit in het spellen forum dus sorry voor het ongemak en van mij part mogen jullie hem daarheen verplaatsen.