Age of Empires 2 wil niet volledig deinstalleren

Status
Niet open voor verdere reacties.

amber

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2002
Berichten
20
Hallo,

Ik heb een tijdje AoE2 gespeeld en heb het spel nu gedeinstalleerd. Netjes volgens de regels. Alleen nu kom ik niet van een klein gedeelte af dat zich heeft geinstalleerd als 'cd-rom' . Elke keer als ik mijn computer opstart, start ook een scherm van AoE2 op. Alsof er dus werkelijk nog een cd rom in zit. (die er dus niet is, nooit geweest ook). TOen ik de software deinstalleerd heb ik eerst die 'cd-rom' ' uitgeworpen' . Maar elke keer als ik mijn computer opstart, is hij er weer.

Weten jullie hoe ik die software kwijtraak?

Groet, Amber
 
Je hebt wel een cd gebruikt om the spel mee te instaleren? Of was dit een Image-bestand?
 
Nee, geen cd. Ik heb het spel gedownload en daarna geinstalleerd. Daarbij zat een bestandje dat ik moest activeren. Daardoor 'ontstond' de ge-imiteerde cd-rom. En die raak ik nu dus niet meer kwijt.........
 
Zou je me kunnen vertellen welk bestand dit was?

Ik neig ernaar te zeggen dat je de image waarschijnlijk nog gemount hebt en dat daarom dat scherm verschijnt. Waarschijnlijk is het Deamon tools of iets vergelijkbaars. Dit programma maakt een virtuele cd-dvd speler aan en de image is dan de cd. Het is dus te vergelijken met het in de pc laten zitten van een cd die dan opstart als je de pc aan zet.

Kijk eens rechtsonder bij de weergaave van de tijd of daar een icoon van een rode of blauwe bliksemschicht staat. Als dit het geval is, klik er met de rechter muisknop op en kijk onder Virtual CD/DVD-rom. Als daar een bestand in staat, ga er dan met de muis naartoe en klik op de optie Unmount image.
 
~Yes!!!!!!!!! Dit is het volgens mij. Even testen!!! Thanks!!!!!!!!
 
En idd.... geen AEO2 scherm meer. Herinner me ook inderdaad dat ik dit programma gebruikt heb!! THanks voor je hulp!!! :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan