Age of Empires collectors edition

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sander vd Laar

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 okt 2007
Berichten
2
Hallo,

Vandaag heb ik Age of Empires Collector's Edition gekocht. Dit is een cdbox die bestaat uit Age of Empires 1 + uitbreiding, en Age of Empires II + uitbreiding.

Ik heb windows XP

Als ik de Dvd in de DVD player stop, opent hij niet vanzelf de autosetup, en als ik via deze computer, dvd player, autorun.exe probeer te openen krijg ik deze melding: Autorun.exe is geen geldige Win32-toepassing.

Ik had al op een ander forum gelezen dat het zou kunnen liggen aan dat je autoexect.nt bestand in C:// Windows/repair staat inplaats vab C:// windows/system32. Dit heb ik al hersteld, maar de foutmelding blijft.

Op de achterkant van de cdbox staat wel dat hij alleen draait op 1995,1998 Me, Nt en 2000, maar 4 van mijn vrienden hebben deze box ook, en bij hun draait hij wel op XP.

Ik heb al van alles geprobeerd, maar weet nu echt niks meer. Misschien weet een van jullie de oplossing?

Bedankt!

Sander van de Laar
 
installeer met de setup.exe als die op de cd staat
 
Probeer dit eens kopieer de hele inhoud van de verscheidene cd-rom's naar aparte mappen. Start vervolgens het installatie programma op. Lukt het nog niet klik dan met je rechtermuisknop de installer kies eigenschappen,comptabiliteit en vink daar windows 2000 aan en druk op toepassen en ok.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan