[Age of Empires II] Installatie stopt bij .TTF bestanden

• Onderwerp starter Onderwerp starter X26
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

X26

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2007
Goedendag,
ik probeer zojuist 'Age of Empires 2 the age of kings' te installeren maar dit lukt niet. Je hebt in het installatiemenu een keuze uit Typical Setup (normaal) en Full Setup (uitgebreider). Als ik Typical Setup kies, dan gaat hij installeren en blijft hij haken bij 6% bij het kopieren van het bestand LBRITED.TTF. Als ik Full Setup kies dan blijft hij haken bij 51% bij het kopieren van het bestand LBRITEDI.TTF.
Weet iemand wat ik hiermee moet want ik wil graag Age of Empires 2 Gaan spelen:confused:

Edit: Het is trouwens een LEGALE versie, ik heb de Gold edition Expension pack gekocht.

OPGELOST MEDE DANKZIJ LOONYTUNE

Laatst bewerkt:
En hoe werkt die oplossing dan? Ik heb namelijk exact hetzelfde probleem. Op een van de twee overigens gelijke systemen werkt het wel en op de andere niet. Installatie blijft hangen bij 6% (minimale installatie) en op 51% bij volledige installatie. Steeds op dat font. Ik heb ook twee legale versies van AOE-II (om samen te kunnen spelen) en beide geven hetzelfde probleem. De dvd's zijn overigens goed leesbaar want ik heb een ervan helemaal gekopieerd naar harddisk en vanaf daar proberen te installeren (met hetzelfde resultaat) :(.

Ik ben dus erg geinteresseerd in de oplossing! Loonytune kan ik overigens niet vinden in de ledenlijst?! Bij voorbaat dank voor de moeite.

@Keekie,
Welkom op Helpmij.:)

Loonytune komt inderdaad niet meer op de lijst voor.(is verwijderd) Daarnaast is deze topic van 2008, dus niet actueel meer. Graag even een eigen topic aanmaken, het is niet netjes in te breken in iemand zijn/haar topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan