Age of Empires II - Windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tim Hovius

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2008
Berichten
788
Hallo allemaal,

Ik heb Windows 7 en ik ging laatst Age of Empires II weer eens spelen.
Maar bij het spelen zijn de kleuren helemaal niet goed.
Dit probleem schijnt meer voor te komen in Windows 7.
Je kunt de kleuren weer goed krijgen door explorer.exe te beëindingen, maar dit is natuurlijk niet echt ideaal omdat je Startbalk etc. dan verdwijnt.

Weet iemand misschien een betere oplossing?
 
Laatst bewerkt:
Sinds de dag van vandaag zijn daar nog geen updates en patches voor volgens mij. wel kun je enkele dingen proberen zoals explorer.exe beeindigen tijdens spelen maar betere oplossingen zoals deze zijn er volgens mij nog niet
 
Ik had ook wat gelezen dat je in het NVIDIA-scherm iets uit moest zetten (Texture Rendering volgens mij; heb echt geen idee) maar ik weet niet meer hoe :confused:
 
Of je kan het proberen te draaien alsof het onder xp is moest je dat nog niet geprobeerd hebben...
 
ik heb dat ook gehad.
Je moet naar opties gaan en je beeld anders instellen en en ook alles op high graphics zetten
 
Maak een Shortcut en dan naar eigenschappen gaan en als windows xp uitvoeren en kleuren in 256 zetten en/of Visuele Thema's uitzetten
 
Hallo

Ik heb ook windows 7 met Age of Empires 2 net erop gezet. Als ik het opstart zegt ie dit?

"Could not intialize system. Make sure that your video card and driver are compatible with DirectDraw"

Wat te doen?

Groeten
 
wat te doen ?

een eigen vraag maken op het forum.
Dit topic is van 2009.
Daarom een slot.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan