Age of Empires III

Status
Niet open voor verdere reacties.

CadrexMaster

Gebruiker
Lid geworden
10 apr 2010
Hallo,

Ik heb een vraag. Ik heb age of empires bij een vriend op de computer staan, maar daar valt hij na ongeveer 10 minuten spelen uit. En dan bedoel ik de hele computer. Hij start daarna ook niet meer op. Ik hoop op een snelle reactie, want over 3 dagen zie ik mijn vriend een hele tijd niet meer.

Groeten, CadrexMaster

heeft hij hem al wel eens stof vrij gemaakt? zoniet maak hem dan even stofvrij.

weet je ook wat de temps zijn?

Het zal denk ik niet liggen aan stof enz. Hij houd zijn laptop erg goed schoon. Het probleem zit hem volgens mij in AOEIII, omdat hij tijden achter elkaar aan kan staan en pas uitvalt bij het spel.

bij windows vista zijn er veel problemen geweest met gamen en dat moest in 7 allemaal weg zijn heb je al geprobeerd de compaliteit modus in windows xp te doen?

Nee, maar zou dat helpen? Hij speelt het spel gewoon af zoals het zou moeten. Daarna valt hij gewoon uit.

het zou best is kunnen werken en als ie het op xp niet doet een keer ook vista proberen(als die er bij staat) en als die het ook nie doet een keer 2000 proberen

Het werkt op geen van beide. Ik vind het alleen heel raar dat het ongeveer 3 maanden geleden wel lukte. Hij heeft hem er daarna alleen weer afgegooid, maar nu hebben we hem er weer op gezet. Misschien helpt het als ik zeg dat hij niet legaal is.

als het het zelfde bestand is als 3 maanden daarvoor zou het niet moeten uitmaken.
dowload anders een andere. heb je hem ook al opnieuw geinstalleerd?

ik heb hem al meerdere malen opnieuw geïnstalleerd. Een andere downloaden is nog wel een goed idee. Ik denk dat ik dat eerst ga proberen.

crack??? volgens mij heb je geen crack nodig. en al zou die een verkeerde hebben zou die nog niet eens op starten lijk mij :confused:

ja dat is waar probeer het spel is te scanne op virusse zowel de instalatie folder als het download mapje of cd

ja dat is waar probeer het spel is te scanne op virusse zowel de instalatie folder als het download mapje of cd

waarom niet de hele laptop ?? kan nooit kwaad :p

heb je al een andere download geprobeerd??

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan