agenda afspraak niet in eigen agenda

Status
Niet open voor verdere reacties.

wilbert1967

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2004
Berichten
628
hallo

ik wil in een agenda van een collega een afspraak voor haar plaatsen en zij moet daar bericht van krijgen maar de afspraak moet niet in mijn agenda komen.

Kan dat?


met vriendelijke groet

wilbert
 
tuurlijk kan dat,

als je in een microsoft omgeving zit met een exchange server kan je afspraken doormailen naar deze persoon.

als je gmail hebt kan je meerdere agendas maken en deze dan publiek of prive delen met collega's / vrienden
 
afspraak doormailen?

ik kijk in de agenda van mijn collega en zie dat er bv op woensdag om 10 uur niks gepland is
nu wil ik daar een afspraak zetten zonder dat die bij mij in de agenda komt en mijn collega een mail krijg om te accepteren of te weigeren
 
ja in outlook kan je dit

agenda in archiefmappen maak je de aspraak aan dubbel klik je deze en verzend deze via mail naar je contact persoon , deze kan dan op zijn / haar beurt de afspraak goedkeuren of weigeren.

natuurlijk de afspraak zal ook in jou agenda verschijnen daar kan je niet aan uit je kan altijd een extra agenda aanmaken voor dit goed overzichtelijk te laten gebeuren.

wij maken hier gebruik van microsoft exchange server deze werkt hier prima voor en syncroniseerd ook alle gegevens met de web interface zodat de gebruikers de afspraken ook zien als ze bv met de ipad inloggen op de interface kunnen ze ook de afspraken raadplegen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan